Gå til innhold

Nå kan du bruke Skype på Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bada vet jeg ikke, men på N900/Maemo så er det HELT sømløs integrasjon - du kan velge på kontakten om du vil ringe, sende SMS eller ringe over Skype. Så da tenker jeg at flere kommer til å få det slik i 2010.

 

I tillegg er det en offisiell Skype-klient, men den blir da ikke veldig interessant, tykkest eg.

Lenke til kommentar
Vi er veldig fornøyde med at Skype nå er tilgjengelig på de tre mest populære mobile plattformene i dag, forteller Skypes produktsjef for Android, Mark Douglas.

Android er én. Hva er de to andre? Håper Bada er med eller blir lagt til snart.

iOS og Symbian.

 

Tviler på at de prioriterer en liten plattform som Bada hvis ikke de får penger av Samsung for å implementere en klient da...

Lenke til kommentar

Bada er vel ikke en mindre plattform enn Maemo, så det er nok helt opp til Samsung, det.

 

Edit: Det er egentlig ikke nødvendigvis størrelsen på platformen, men mengden arbeid som skal til for å få programvaren opp på plattformen.

 

Eksempelvis har utviklere hos Opera på fritiden laget en versjon av Opera Mobile 10 for Maemo N810 og N900. Uten kompensasjon fra Nokia, bare fordi de kunne.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Jeg får ikke logget inn på skype på min Samsung Galaxy S. Så det var en i engadget sitt kommentarfelt som hadde samme problem på sin Galaxy S.

 

Står jo i beskrivelsen på markedet at den ikke støtter Galaxy S. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg liker det ikke. Jeg vil nemlig ha Skype NÅ!!

Lenke til kommentar

Er jo helt på trynet at den ikke støtter Galaxy S. Den som har solgt så bra og har mange brukere.

 

Det er ikke med vilje at den ikke virker meg Galaxy S.

Ett av problemet med Android er alle forskjellige modellene.

 

Fra Engadget på emnet skype lansert til android svarte Peter under i diskusjonen :

 

Peter Parkes (Skype) said...

We’re aware of some problems with the Galaxy S, and are working to fix them in future. If you’re running 2.2/Froyo you should be just fine.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...