Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - HelenaN - Canon EF 35mm f/1.4L


Anbefalte innlegg

Bruker: HelenaN

Utstyr: Canon 5D + 35L

Deltakernivå: Pingle

Annet: En farge per uke

 

Min plan är att jag ska hålla mig till en färg en hel vecka, men vilka färger det blir bestämmer jag senare. Det kan dock bli samma färg i mer än en vecka om jag finner mycket intressant att fota.

 

Färgerna är bara temat - hela bilden måste inte vara f.eks. röd. Det får finnas andra färger i bilden, men den jag har valt måste dominera.

 

(Som vanligt skriver jag på ren svenska ibland, og blandet med norsk ibland. :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tatt bilder fredag og lördag, men har ikke hatt tid til å gjöre noe med dom til nå. Jeg er ikke spesielt fornöyd med dag 1 og 2, men det positive er at nå kan det bare bli bedre. :)

 

Röd er fargen denne uke. Vi får se om jeg fortsetter med röd neste uke eller velger noe annet.

Lenke til kommentar

Takk Randi! :) Det mindre bildet (nr 1 dag 2) passer kanske bedre på sort bakgrunn, ser jeg nå. På hvit bakgrunn blir det litt kjedelig.

 

Jeg har store problemer med bredbandet. Sjekker din og andres tråder når det fungerer bedre igjen.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Spennende variant med fargeutfordring. Jeg melder meg inn i klubben for de som liker hovedbildet. Her ser det ut som steinblokka truer med å knuse lyngen flat. Men spoileren var jo mer lystig da.

 

Ser at dagens bilde plutselig dukket opp. Morsom variant for utfordringen, det eneste av farge er jo rødt.

Lenke til kommentar

Jeg melder meg inn i klubben for de som liker hovedbildet.

 

Liker også det best, noe med kontraster på mange plan. Imponert over hvordan du stadig klarer å plukke ut rene, ryddige motiver i alt kaoset over alt! Og godt blikk er jo opplagt nyttig for å se og legge merke til rød dør i grått :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...