Gå til innhold

Skype med integrert Facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimrende for meg som bruker begge deler, men kan skjønne om det blir misnøye blant de som bare bruker en av delene og ikke ønsker den andre delen. Noen vil ikke på Facebook, andre vil ikke ha masing om samtaler når de er innom facebook. Håper derfor det går an å velge tjenestene individuelt.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

jaja, alle de siste Skype versionene for windows bvar bloatware-deluxe, slukte RAM og CPU.

"heldigvis" har dem ikke bloated up linux versionene enda, pluss at de har en API for Linux som gjør at man slipper selve skype-bloat installert.

 

om et par år blir det vel skype+facebook+twitter+msoffice+visualstudio+windows+winamp+nokia-mobil-connect bundle-bloat :)

Lenke til kommentar

jaja, alle de siste Skype versionene for windows bvar bloatware-deluxe, slukte RAM og CPU.

"heldigvis" har dem ikke bloated up linux versionene enda, pluss at de har en API for Linux som gjør at man slipper selve skype-bloat installert.

 

om et par år blir det vel skype+facebook+twitter+msoffice+visualstudio+windows+winamp+nokia-mobil-connect bundle-bloat :)

Synes du? Hva nøyaktig mener du er bloatet med Skype for windows? Jeg synes den er svært enkel og oversiktlig. Ikke har jeg noe problemer med resursbruk heller. Og så lenge ekstrafunksjoner ikke er i veien eller er plagsomme så ser jeg ikke det negativer med det. Valgalternativer og muligheter er en god ting.

Lenke til kommentar

jaja, alle de siste Skype versionene for windows bvar bloatware-deluxe, slukte RAM og CPU.

"heldigvis" har dem ikke bloated up linux versionene enda, pluss at de har en API for Linux som gjør at man slipper selve skype-bloat installert.

 

om et par år blir det vel skype+facebook+twitter+msoffice+visualstudio+windows+winamp+nokia-mobil-connect bundle-bloat :)

Synes du? Hva nøyaktig mener du er bloatet med Skype for windows? Jeg synes den er svært enkel og oversiktlig. Ikke har jeg noe problemer med resursbruk heller. Og så lenge ekstrafunksjoner ikke er i veien eller er plagsomme så ser jeg ikke det negativer med det. Valgalternativer og muligheter er en god ting.

 

Han har sikkert en Pentium 3 med 128 MB RAM.. Det er forresten alltid noen som maser om at programmer bruker for mye RAM, selv i dag.

 

Skype (hos meg) bruker så lite som 56 MB ram og 0% av systemressursene når den kun er i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Håper derfor det går an å velge tjenestene individuelt.

Amen Simen, jeg skal ikke ha noe av at de trøkker FB ned over hodet mitt.

 

nå har det vell med at de lager funksjoner som massene vill ha , og de er FB intigrering i alt virker d som .

 

jeg har en teori om at vi kommer til og stemme via FB om ca 5 år , ikke registererte personer mister stemmeretten sin :p

 

eventuelt blir vinneren automatiske den politikeren med mest likes ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NEI NEI NEEEEEEEEEI!! :thumbdown:

Arrrrgh! Facebook burde holde seg unna SKYPE. Ødelegge et slikt rolig og lett prog med mjøl...Nei å nei.

Vi får se, mulig jeg kutter ut Skype også vis det kommer gjennom!

Man kan si jeg ikke liker Facebook ja. Prøvde det en liten uke, men slettet konto fort. God gammel dags "Mainnskjit" mener jeg.

Kjenner blod trykket reise seg igjen.....!

 

"NEI TIL FACEBOOK"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...