Gå til innhold

Xmarks legges ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg som bruker alle nettleserne hele tiden på flere ulike PC-er og vil ha synkronisert både bokmerker og passord er det ingen alternativer til Xmarks så vidt jeg vet. Er det noen som har noen tips? Kan LastPass synkronisere passord mellom flere PC-er og mellom flere nettlesere? Finnes det noen bokmerkesynkronisering som fungerer for flere nettlesere og flere PC-er? I det minste for Firefox og Chrome som er viktigst for meg, men helst Opera også. Tar gjerne i mot tips. Jeg kommer til å slite når Xmarks stenger.

Lenke til kommentar

For meg som bruker alle nettleserne hele tiden på flere ulike PC-er og vil ha synkronisert både bokmerker og passord er det ingen alternativer til Xmarks så vidt jeg vet. Er det noen som har noen tips? Kan LastPass synkronisere passord mellom flere PC-er og mellom flere nettlesere? Finnes det noen bokmerkesynkronisering som fungerer for flere nettlesere og flere PC-er? I det minste for Firefox og Chrome som er viktigst for meg, men helst Opera også. Tar gjerne i mot tips. Jeg kommer til å slite når Xmarks stenger.

Jeg vet at det går an å sette opp sin egen Xmarks server. Du finner sikkert en guide til dette et sted på nettet. Da skal du vel i teorien kunne bruke Xmarks en stund lenger inntil den før eller siden blir inkompatibelt med browser oppdateringer.

Lenke til kommentar

Bruker LastPass som er bedre og funker på Chrome/Firefox på alle mine nettlesere på forskjellige platformer.

 

Husker den også bokmerker, eller er det bare passord ?

Samme lurer jeg på.

 

Xmarks var genial med det at den funket på det meste. Firefox sync gjør jo jobben, men bare om du bruker firefox hele tiden. Google sync er jo og fin, men bare om du bruker Chrome hele tiden. Jeg vil ha noe ala Xmarks igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...