Gå til innhold

Neste Ipad kan komme i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Analysebyrået Goldman Sachs har nå sagt at neste generasjon Ipad sannsynligvis vil ha kamera og USB-kontakt. Annen generasjon Ipad vil også bli lettere enn dagens, hevdes det.pff.. USB-kontakt har jeg allerede på min "gammle" ipad, kamera ser jeg INGEN nytte til og den er ikke akurat stor og tung. Typisk apple å blåse opp når en av deres gadgets får noe andre har hatt i flere år. F.eks 3g eller usb..

Lenke til kommentar

JA ÅH DEN BARE MÅ JEG HA ASSÅ. Den kommer godt med sammen med OnePiecen min og indiemusikken. Gleder meg til å kose meg med iPad + organisk kaffe.

 

Økologisk heter det på norsk.

 

Hvordan skulle jeg vite det lol? Jeg bruker jo hele dagen på iPaden min, bryr meg jo ikke om sånt ;) ;) ;)

 

En såpass velinformert mann som deg selv må da vite at enhver hipster burde beherske et godt vokabular.

Lenke til kommentar

En ny ipad? Steve Jobs sa jo at den første var perfekt, så hva skal man med en ny? Løy han? Innså han at den ikke var perfekt likevel? Tilber apple-meningheten Jobs, samme hva han måtte si og mene om første utgave?

 

iPad er ikke perfekt, den er "Magic". Dog skal det sies at om man skal stikke en vanlig usb-port i den så må den først bli tykkere enn dagens (pga. hvor lang inn skjermen bygger)...

 

[EDIT] Hva er det forresten med å lage masse oppstyr pga. et analysebyrå? Tar ikke ting for god fisk før Apple begynner å "lekke" informasjon, eller prototyper havner på avveie...

Endret av Tresprit
Lenke til kommentar
Annen generasjon Ipad vil også bli lettere enn dagens, hevdes det.

Flott! Mitt største problem med den (bortsett fra firmapolitikk jeg ikke vil støtte og et OS som er omtrent ubrukelig for meg) er at den veier altfor, altfor mye. Det er nesten ikke langt fra den og en lett laptop i både størrelse og vekt, og da treffer den ganske så langt fra hjem hos meg så lenge den har ulemper av laptop og ulemper av mobil enhet.

 

Samsungs sak på 380 gram og mindre størrelse tror jeg kan passe meg bedre selv om jeg også syntes slemme ting om Android.

Lenke til kommentar

En ny ipad? Steve Jobs sa jo at den første var perfekt, så hva skal man med en ny? Løy han? Innså han at den ikke var perfekt likevel? Tilber apple-meningheten Jobs, samme hva han måtte si og mene om første utgave?

 

Huffda. Synes normalt sett du pleier å holde et ganske bra og saklig nivå på innleggene dine men dette blir bare tåpelig. Hvilke tablet var bedre enn iPad når den ble lansert? Er det ikke ganske naturlig å skryte av det nylanserte produktet sitt, spesiellt når det uten tvil er det beste på markedet? Du er sikkert ikke spesiellt glad i iPhone heller. Men du kan jo ikke nekte for at den forandret og satte fart i hele smarttelefonmarkedet? Akkurat samme ser man nå med iPad og tabletmarkedet.

 

Hvordan det kan være negativt at Apple kommer med en oppdatert versjon av produktet sitt klarer jeg ikke å se. Men så populært som det er blitt å hate Apple så får dere det vel til det og.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...