Gå til innhold

Radeon 6000 i oktober?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker som AMD har hatt det morsomt i denne runden med å plante så mange forskjellige rykter at ingen vet helt hva som kommer. Men det de fleste ryktene er enige om er at det første korte som kommer er det som er bassert på Bart og som antagelig blir 6770 og 6750 og som antagelig har en ytelse(6770) ett eller annet sted mellom 5850 og 5870.

Ryktene sier også at det antagelig blir sluppet en eller annen gang mot slutten av neste måned.

 

Forventningene til kortet ligger også ganske høyt, så AMD skal vel være litt forsiktig med hvor mye de girer opp folk med rykter, ellers så blir man vel antagelig skuffet

 

 

Lenke til kommentar

håper driver blir bedre da.Har 5970 black edition og jeg må kjøre noe i 3d ellers får jeg bluescreen når jeg skal se på filmer rofl.

Kan du forklare denne litt nærmere?

Hva er det du må kjøre i 3D?

 

Jeg har 5970 selv (ikke black ed.) uten problemer.

 

Snakker om spill.Må kjøre spill i background for at jeg skal kunne se på filmer ellers får jeg abre bluescreen.

Endret av Stormgnoef
Lenke til kommentar

håper driver blir bedre da.Har 5970 black edition og jeg må kjøre noe i 3d ellers får jeg bluescreen når jeg skal se på filmer rofl.

Kan du forklare denne litt nærmere?

Hva er det du må kjøre i 3D?

 

Jeg har 5970 selv (ikke black ed.) uten problemer.

 

Snakker om spill.Må kjøre spill i background for at jeg skal kunne se på filmer ellers får jeg abre bluescreen.

 

what. det hørtes ut som et sært problem. kanskje prøve å kjøre annen videoavspiller eller en som ikke kjører hardwareakselerasjon? evt prøve nye drivere

Lenke til kommentar

håper driver blir bedre da.Har 5970 black edition og jeg må kjøre noe i 3d ellers får jeg bluescreen når jeg skal se på filmer rofl.

Kan du forklare denne litt nærmere?

Hva er det du må kjøre i 3D?

 

Jeg har 5970 selv (ikke black ed.) uten problemer.

 

Snakker om spill.Må kjøre spill i background for at jeg skal kunne se på filmer ellers får jeg abre bluescreen.

 

what. det hørtes ut som et sært problem. kanskje prøve å kjøre annen videoavspiller eller en som ikke kjører hardwareakselerasjon? evt prøve nye drivere

 

 

Prøvde alle selvom folk sier 10.7 funker best det samme shit.Prøvde på en annen pc og det same shit.Så må være drivers da.

Lenke til kommentar

Mer høyoppløselig bilde:

 

post-3851-1285764456,5587_thumb.jpg

 

Og foreløbige antagelser som har havnet hos Wikipeida:

 

post-3851-1285764607,744_thumb.png

 

Jeg liker ikke helt de tallene om TDP og pris jeg har lest til nå så jeg håper det dukker opp modeller mellom HD 6300 og HD 6750 snart også. Håper også at det blir DP og bedre OpenCL-ytelse med disse kortene i forhold til 5000-serien.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å se specs på evt. 6970!!

 

Ja, et slikt kort ville vert helt rått! Jeg kjøpte for en ikke alt for lang stund siden 5870, men nå er det nesten så jeg får lyst til å hive det i den andre stasjonære maskinen, og anskaffe et slikt epic-kort, når det eventuelt kommer ut. Men må jo da selvsagt vente til det kommer vannblokk til den i tillegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...