Gå til innhold

Wimp på Squeezebox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat bare positivt heller da:

"Unfortunately there's a caveat for Transporter/Classic/Boom: WiMP's high quality stream (256kbps/AAC) isn't compatible with these devices, but can only be played on SB Radio and Touch. If you want to play WiMP on your Transporter/Classic/Boom, you'll have to be running SBS, and the stream will be limited at 96kbps/AAC :-(."

Lenke til kommentar

Som folk her sier, så finnes det en Spotify-plugin allerede. Den ligger klar på listen over 3-parts plugin's. Det er bare å huke av og oppgi brukernavn og passord og så er man igang. Plugin'en støtter 320kbs så kvaliteten er en god del bedre en hos Wimp. Ihvertfall dersom det stemmer at de bare støtter 96kbs.

Lenke til kommentar

Testa 3.parts pluginen til spotify nå, den fungerer ypperlig, så hvis du allikevel har en server stående er det et fullgodt alternativ. Det skal dog nevnes at det ikke var like rett frem å installere for min del som det nevnes ovenfor her, det kan ha noe med å gjøre at jeg kjører 64bits ubuntu på server...

Lenke til kommentar

Er rimelig fersk når det gjelder Wimp.

Har nettopp fått installert det på min Squeezebok duet. Det fungerer utmerket, men det er noe jeg savner: Årstallene til album.

 

Når jeg er på jakt etter nyeste albumet til artist x, så søker jeg etter artisten og alle albumene til artisken blir da listet opp.

Men jeg sliter med å finne ut hvilke av de som er det nyeste.

 

Er det en mulighet å få opp årstallet til albumene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...