Gå til innhold

Etterligner Eyefinity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Inntil nå har det bare vært AMD med sin 5000-serie som har kunnet drive mer enn to skjermer per skjermkort"

 

Dette medfører ikke riktighet, da Matrox har mange skjermkort som driver 4 skjermer og mer, det har også funnes kort fra andre produsenter tidligere som har kunnet drive fire skjermer på ett i oppløsninger på 2048x1200 pr.skjerm.

 

I tillegg finnes det ett antall "proffkort" som gjør dette...

 

Så når du skal skrive noe, så formulerer deg ihvertfall så det ser ut som du har gjort litt research...

Dette var etter min mening kun en ny fjasete smørje uten hold i virkeligheten.

 

Dere burde virkelig bytte navn fra hardware.no til SPILLHARDWARE.NO

Lenke til kommentar

"Inntil nå har det bare vært AMD med sin 5000-serie som har kunnet drive mer enn to skjermer per skjermkort"

 

Dette medfører ikke riktighet, da Matrox har mange skjermkort som driver 4 skjermer og mer, det har også funnes kort fra andre produsenter tidligere som har kunnet drive fire skjermer på ett i oppløsninger på 2048x1200 pr.skjerm.

 

I tillegg finnes det ett antall "proffkort" som gjør dette...

 

Så når du skal skrive noe, så formulerer deg ihvertfall så det ser ut som du har gjort litt research...

Dette var etter min mening kun en ny fjasete smørje uten hold i virkeligheten.

 

Dere burde virkelig bytte navn fra hardware.no til SPILLHARDWARE.NO

 

Hvilke andre kort enn fra ATI og Nvidia kan jeg bruke til spilling? Nå fins det grenser på hva folk kan klage på, finn på noe mer fornuftig å gjøre

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...