Gå til innhold

Facebook nede i går


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

og et annet eksempel på evigvarende løkke;

while (real friends == 0) use facebook;

 

(fra en som ikke helt forstår poenget med sosiale nettsteder)

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Jeg merket det var ned og det førte jeg tenkte var "kan spørre folk på face om face er nede.. wait, what?"

 

Det blir akkurat som når ggole er nede og man finner ut man er nødt til å google problemet :wee:

 

Jeg fant dette litt morsomt og det var alt i alt en positiv opplevelse for meg. Jeg bare fortsatte som vanlig bortsett fra at facebook fanen stod urørt utan at facebook var der..

 

Edit:

og et annet eksempel på evigvarende løkke;

while (real friends == 0) use facebook;

 

(fra en som ikke helt forstår poenget med sosiale nettsteder)

 

Jeg bruker face for å se og dele bilder med andre. Så vel som å finne og gi kontaktinformasjon via profilen min. nyhets-sreamen er 98% boss og det jeg trykker mest hyppig på er "hide". men det er en gre kommunikasjons kanal med folk jeg nettopp har blitt kjent med eller ikke kjenner så veldig godt.

 

Det er bare en enkel og rask måte å dele nyheter med venner. men det er nå blitt en folk hvor mange "henger". Det liker jeg ikke. Det medfører at jeg må filtrere ut boss i endeløse timer.. (det var veldig bra i starten, dog).

 

Har haller ikke så mange vanner på facebook. Har 3-4 stk. jeg ikke husker hvem er, men jeg kan ikke gåd god for dømmekraften min når disse ble lagt til..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Til artikkelforfatter:

 

Nå vet jeg ikke om du leser disse kommentarene, men jeg gjør likevel et forsøk.

 

Av og til går sider ned. Små og store. Er det virkelig en nyhet verdig?

 

Hvilken nytte har den for folk? Personer som er på nettstedet hver dag har sannsynligvis merket at det er nede, fått abstinenser, og refreshet med jevne mellomrom. Helt til den er oppe igjen.

 

Personer som ikke benytter seg av nettstedet like ofte har kanskje ikke merket det. Men hva er poenget med å informere dem om dette? Vil de kunne bruke denne kunnskapen til noe fornuftig?

 

Jeg har ganske så lyst på svar

Jonta

Lenke til kommentar

Til artikkelforfatter:

 

Nå vet jeg ikke om du leser disse kommentarene, men jeg gjør likevel et forsøk.

 

Av og til går sider ned. Små og store. Er det virkelig en nyhet verdig?

 

Hvilken nytte har den for folk? Personer som er på nettstedet hver dag har sannsynligvis merket at det er nede, fått abstinenser, og refreshet med jevne mellomrom. Helt til den er oppe igjen.

 

Personer som ikke benytter seg av nettstedet like ofte har kanskje ikke merket det. Men hva er poenget med å informere dem om dette? Vil de kunne bruke denne kunnskapen til noe fornuftig?

 

Jeg har ganske så lyst på svar

Jonta

 

Vil tro at mange synes det er greit å få bekreftelse på at siden faktisk er nede og ikke bare maskinen/internett som er problemet. Jeg har irritert meg grønn over andre sider/tjenester (stort sett spill) jeg har slitt med, veldig greit å vite hvis problemet ligger en annen plass en lokalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...