Gå til innhold

X10-oppdateringene utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har god tid på meg, så for meg går det fint med å vente til Oktober eller til begynnelsen av November før jeg får Android 2.1 på min XPERIA X10.

 

Men det jeg håper på er at vi får noe ekstra bra med på Android 2.1 til XPERIA X10 som takken for ventingen da.

 

Grunnen til at jeg kan vente er fordi min XPERIA X10 som den er nå etter at den er rootet, så har jeg forandret på en del ting i Android 1.6 som gjør at jeg har alt jeg trenger. Og som gjør at jeg kan velge selv hvordan utsende osv skal se ut.

 

Det eneste som jeg vil vente på et at Android 2.1 er MYE kjappere og smoothere enn Android 1.6.

 

Jeg håper virkelig Sony Ericsson utsetter Android 2.1 til XPERIA X10 med en god grunn da og at vi som brukere får MYE igjen for det.

Lenke til kommentar

Nåja, det er såvidt HTC Hero er oppdatert. Så jeg synes at alle er trege med å oppdatere Android på mobilene sine. OTA+UI iallefall.

 

Brukeren står fritt til å gjøre ting selv. Men jeg har ikke roota mobilen min, kjører samme UI og mobilen virker kjempeflott. Men oppdateringene er trege.

Lenke til kommentar

no har de utstatt den oppdateringen alt for lenge. Siste gang jeg kjøper SE. No får jeg bare vente på desire HD

 

You bet.. Jeg er så sykt drittlei av ustabiliteten til X10 og ikke minst at SE er så uendelig trege med alt. Først lanseres den leeenge etter annonsert dato, så klarer de heller ikke å rulle ut oppdateringene i tide heller. Hadde vært greit å ventet til oktober om den kom med 2.2, men dette er kun et bevis på at SE for alltid kommer til å henge etter andre produsenter. Jeg bytter til Desire HD så snart det lar seg gjøre!

Lenke til kommentar

Er en grunn for at jeg kvittet meg med dritt telefonen etter bare 1 ukes bruk i april. Søppel, rett å slett. Og regnet med at det ville ta EVIGHETER for SE å komme ut med oppdateringene.

 

Terminator: Du går vel ennå rundt å tror SE vil lansere 2.2 og 3.0 til X10. 2.2 i løpet av 2011 kan jeg tro på, men 3.0 kommer aldri. 

 

 

Lenke til kommentar

Er en grunn for at jeg kvittet meg med dritt telefonen etter bare 1 ukes bruk i april. Søppel, rett å slett. Og regnet med at det ville ta EVIGHETER for SE å komme ut med oppdateringene.

 

Terminator: Du går vel ennå rundt å tror SE vil lansere 2.2 og 3.0 til X10. 2.2 i løpet av 2011 kan jeg tro på, men 3.0 kommer aldri.

 

 

Android 3.0 kommer sikkert ikke offisielt i fra Sony Ericsson, men om ikke Android 2.2 kommer offisielt i fra Sony Ericsson så får jeg det hvertfall via XDA-Developers. Og kanskje Android 3.0 også hvis vi er heldig.

 

Selvfølgelig blir det ikke noe Sony Ericsson modifikasjoner på Android 2.2 og 3.0 da. Da blir det sikkert noe ala HTC custom rom greie.

 

Bootloaderen er ikke knekt enda, så jeg venter i spenning på at den blir knekt, for når den er knekt, så kan vi installere alt mulig av custom roms.

 

Så i bunn og grunn, så er jeg ikke noe begeistret om vi ikke får Android 2.2 eller 3.0 i fra Sony Ericsson. For vi vil få det uansett i fra XDA-Developers når Bootloaderen er cracket.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Snakket med en fra SE i dag, faktisk! Han fortalte at oppdateringen til X10 var utsatt, men oppdateringen skulle rulles ut i uke 40-41. Så fra og med uke slutten av uke 41 skulle den være tilgjengelig for alle!

 

Oppdateringen (2.1) til X10 Mini (E10I) og X10 Mini Pro (U20I) skulle rulles ut senere i år, men han hadde ikke noen dato for dette. Det eneste han sa var at oppdatering til de 2 telefonene skulle komme på nesten samme tidspunkt.

Lenke til kommentar

Må si jeg skjønner ikke helt logikken. Hvis oppdatering betyr så mye, så er det bare å roote den. Eller for å si det på en annen måte, hvorfor i all verden er oppdatering så viktig når dere ikke vil roote den?

 

Jeg har nå hatt HTC, og der i gården er det bare å glømme oppdateringer med mindre den rootes. En oppdatering maks fra HTC, resten må gjøres selv.

Lenke til kommentar

Må si jeg skjønner ikke helt logikken. Hvis oppdatering betyr så mye, så er det bare å roote den. Eller for å si det på en annen måte, hvorfor i all verden er oppdatering så viktig når dere ikke vil roote den?

 

Jeg har nå hatt HTC, og der i gården er det bare å glømme oppdateringer med mindre den rootes. En oppdatering maks fra HTC, resten må gjøres selv.

Forskjell på å roote og hacke bootloaderen ;)

Lenke til kommentar

Men hva er det egentlig folk innbiller seg at denne oppdateringen kommer til å bety? Dere får ikke ny telefon av å oppdatere operativsystemet. Kanskje den blir litt raskere, og den får tilgang til de få programmene som absolutt krever nyere Android, men det er ikke så forferdelig mange av dem.

 

Det viktigste er at SE forhåpentlig fikser noen litt irriterende bugs. Som det at telefonen ikke finner wifi etter å ha blitt vekket fra dvale, eller bruker lang tid til det, eller at den ikke alltid slår på 3g automatisk når tilkoplingen til wifi forsvinner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...