Gå til innhold

Hva skal Nettopp24 gjøre når folk ikke skjønner eller blir dømt av dobbeltmoralisten?


Jonathan A

Anbefalte innlegg

Jeg var på Smart club forrige uke for å være moralsk støttespiller for min samboer som skulle kjøpe sykkel til sin niese. Av en eller annen grunn er jeg den som må være på shopping, antagligvis fordi det vekker sadisten i henne når hun ser jeg kaldsvetter, himler med øyne og tunge sukk. Men Smart er faktisk ikke så dumt. Jeg har lenge lett etter en datamaskin, men da med alt av programvare. Kanskje har jeg begrenset lete-ferdigheter, men jeg hadde ikke før denne dag sett noen tilby en slik løsning. Jeg betalte Nettopp24 i underkant av 9000,- for en totalpakke. Noe jeg synes var en grei deal. Jeg hadde aldri hørt om Nettopp24, men jeg hadde hørt om Acer så jeg lot produktet komme leveandøren Nettopp24 til gode. Jeg søkte på de i Google når jeg kom hjem og må si jeg med engang ble overrasket over all den negative omtalen. Et øyeblikk visste jeg ikke om jeg skulle lete etter forbrukerrådet eller om jeg skulle sette meg inn i hva konkret denne omtalen gjaldt. Jeg begynte å komme til hektene og bestemte meg for å ikke dømme Nettopp24 nord og ned, men heller se hva årsakene til omtalen var.

 

Etter å ha lest igjennom samtlige artikler med negativ omtale om Nettopp24, må jeg si meg litt uenig. For meg ser det ut som at folkene som har postet negativ omtale, ikke helt har skjønt konseptet til Nettopp24. Det er mange som mener at 9000,- er dyrt for en data, og sammenligner samme datamaskin hos konkurrerende aktører. Jeg er enig i at Nettopp24 er dyrere i pris enn de fleste, men hvem andre enn Nettopp24 tilbyr samtlige programvare, virusprogram, fri installering, mus, headset, bæreveske, PC-support og forsikring til under 9000,-? Jeg sjekket litt rundt på totalpakker hos andre aktører, men de tilbyr stortsett ikke totalpakker, men produkter delvis. Sammenlignet med Komplett så ligger faktisk Nettopp24 flere tusen kroner lavere på totalpakkeløsninger. Er ikke det interessant?

I tillegg fikk jeg tilbud fra selgeren fra Nettopp24 om at jeg kunne avstå fra flere ting i totalpakken, dersom det ikke behøvdes, og da kunne jeg få automatisk fratrekk på totalsummen. Men jeg er ikke geek, så jeg tok rubel og bit.

 

En annen artikkel snakker negativt om Nettopp24 fordi de prissetter produktene høyt dersom man må betale for totalpakken på avdrag. Kan jeg da få spørre hvilke type produkter man kan kjøpe på avdrag som ikke koster skjorta?????? Jeg vil gjerne høre om gunstige produkter på avbetaling, for min forståelse for avbetaling er jo at det medfører en heftig merkostnad. Det er jo en grunn til det siden du ikke kan garantere for hele summen på en gang.

 

Min forståelse for Nettopp24 er at tilbudene deres ikke passer for alle og enhver. De fleste kjenner en datageek, omtrent alle vennekretser har en slik en. En slik bruker tror jeg vil mislike Nettopp24, enkelt og greit fordi totalpakken til Nettopp24 er for skreddersydd. En geek må jo føle dette som svært unødvendig med tanke på sin egen yrkesstatus. Men for meg som bare vil ha en data som er klar til bruk umiddelbart eller en student som trenger datamaskin, men som ikke har penger, er dette midt i blinken :D

 

En annen ting som slår meg når jeg leser all den negative omtalen for Nettopp24 er at det virker som at piratkopiering er blitt en lovlig greie. Programvare koster flesk og skjorter, men man må jo ha de. Da synes jeg de som unytter piratkopiering, kunne spart seg for all drittslenging. Det er noe som blir litt rart når de tramper over loven, men allikevel skal kunne moralisere mellom hva som er dyrt og hva som er billig. For den som faktisk har respekt for lover og regler, er faktisk en datamaskin med all programvare på en lovlig måte, verdt pengene i den grad Nettopp24 prissetter de.

 

For å gå nærmere inn på selve totalpakken jeg kjøpte av Nettopp24, så varer programvaren og tilbudet i tre år fremover. Dersom det skjer uhell, får jeg levert samme data gratis på døren. Dersom modellen man kjøpte blir ødelagt, og ikke produseres lenger, får man automatisk den nyeste modellen. Når programvaren utgår, kan man enkelt få nye produktnøkler av Nettopp24 slik at man kan bruke programvarene mer. Dersom Nettopp24 hadde vært det firmaet man får inntrykk av etter å se de negative omtalene, ville det for meg vært rart at de opererer med svært definerte kontrakter i den grad de gjør. Jeg har sett igjennom min kontrakt og den er rimelig bunnsolid. Det er rett og slett ikke rom for misforståelser. Selv har jeg blitt lurt mange ganger, og spesielt av telefonselgere, noen som har lest en standarisert kontrakt fra den gjennomsnittlige telefonselger noen gang? For de som har gjort det; hvor ukonkret og rundt grøten er ikke de?

 

Det eneste jeg kan skjønne av de negative innspillene er kanskje og da under tvil dette med mangler på totalsum o.l. Men dette la ikke Nettopp24 selger skjul på når jeg kjøpte dataen min. Han innrømmet til og med at avbetaling er ikke en løsning som anbefales. En veldig ryddig og ordentlig prosess når jeg kjøpte. Så jeg antar at Nettopp24 har ryddet opp i dette. Er det slik at man skal være kjeltring fordi man gikk i baret en gang? Jeg mener at slike feil fører en hvilken som helst bedrift til å forbedre seg, både internt og overfor sine kunder. Dersom Nettopp24 ikke hadde endret sin holdning, ville de enkelt og greit ikke kunne overleve helt frem til nå.

Jeg ønsker ikke å fremstå som noe hjertebarn til Nettopp24, men det er ergelig å nesten bli lurt av latterlig dårlig kritikk. Hadde jeg ikke tatt meg tiden til å lese igjennom alt rælet rundt at Nettopp24 lurer kundene, ville jeg ha dømt Nettopp24 nord og ned. Det er derfor jeg ønsker å komme frem med dette innlegget. Så lenge man gjør opp for sine synder, skal man kunne bli tilgitt. En gang er tross alt ingen ganger. Dersom noe liknende skjer igjen, så endrer jeg mitt syn og går over på de kritiske sin side rundt denne saken.

Men frem til den tid, så må jeg si meg sterkt uenig i all negativ omtale. De negative artiklene er på grensen til å være direkte usaklige. Burde ikke de som har postet negativiteten fjerne den? Hvertfall dere som ikke har skjønt konseptet til Nettopp24, må jo være flaut for dere å ha navnene deres på slike type innlegg som egentlig ikke belegger annet enn uvitenhet og trangsynhet. Jeg ville hvertfall ha fjernet en slik kommentar, for det første så er det ene punktet ordnet opp i. For det andre så er det på sin plass at man fjerner negativ omtale, dersom vedkommede har gjort noe med det. I praksis har Nettopp24 endret sine tilbud for målgruppen, da må det da være en smal sak å vise noe gjensidighet og endre sin krasse kritikk. På mange måter; dere ønsket at Nettoppp24 skulle foreta endringer. Nettopp24 gjorde dette. Men allikevel glemmer dere ikke?

Må si det er vanskelig å leve når man har en viss form for rettferdighetsans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen kjenskap til nettopp24 (første gang jeg hører om selskapet).

 

Du sier ikke hvilken acer maskin det er snakk om og hvilken programvare.

 

En gjennosnittlig acer (f.eks acer 5741G) koster ca 5500,-

Antivirus koster 0,- (det finnes flere gratisalternativer som kommer like godt ut i tester på virusbekjempelse)

Office 2010 koster ca 900,- (microsoft works er allerede inkludert i prisen på acer maskinen - om man klarer seg med det).

Ofte har man dekket PC'en gjennom forsikringer man allerede har, men har den bakdelen at det da kan være en egenandel. Idiotforsikringer (uten egenandel) koster fort ca 1500-2000,- - så da kan du jo si du allerede har betalt egenandelen når du kjøper maskinen - uten å vite om du i det hele tatt får benyttet forsikringen.

Bæreveske/mus koster rundt 300,-

 

Da havner totalprisen for maskinen rundt 8500,- ja.

Om det er urimelig eller ikke blir opp til hver enkelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Er selv for tiden kunde hos nettopp24 og må si meg enig i trådstarter rett og slett. Jeg ble tilbudt pc-pakke til 8850, eller 15000. Mye penger tenkte jeg først, men fikk så vite hva man faktisk får i denne pakken. For min del så var den største pc-pakken mest aktuell, ettersom den kan erstatte systemet vi har hjemme fullt ut. Var jo selvfølgelig veldig skeptisk til om hva han hadde og tilby faktisk kunne rettferdiggjøre prisen I denne pakken fikk jeg Acer testvinner PC til en verdi av rundt 9 tusen (hvor antennene er innebygget i pcen, slik at man slipper den lille usb-sticken i siden av pcen), Office 2010 pakke ferdig installert, idiot forsikring fra Codan, gratis pc support med fjernstyring (er det ikke bare bedriftsmarkedet som egentlig har fjernstyring?), abonnement hos netcom hvor jeg surfer så mye jeg vil, ip telefon uten mnds kostnad og 1000 frie ringeminutter i starten (19 øre pr minutt etter dette), en anti-virus pakke fra f-secure, og automatisk online backup. Veldig mye å ta inn på en gang, men etter at jeg fikk noen minutter til å summe opp dette i hodet mitt, var det faktisk et veldig godt tilbud. Alt sammen skulle visst vare i 3 år, uten at det nødvendigvis var bindingstid. Internettet var det dog ett års bindingstid på. Den største pcen kan ta imot 3g nettverket og også virke som en router til andre pc-er. Så da vil det jo naturligvis være undøvendig å ha alle kablene og boksene man har hjemme fra før. Det er deilig å slippe alt av disse kablene, og det er også veldig deilig kunne ta med pcen overalt, det er faktisk VELDIG deilig, hehe :) Det jeg synes var spesielt fint med denne pakken var lettheten og sikkerheten den bydde på. Alt var ferdig installert og klart. Med forsikring og online backup er jeg også sikretå aldri miste noe av det jeg har på pcen. Mister jeg pcen eller ødelegger den, får jeg en ny med akkurat samme innhold :) Litt synd at det ligger negative omtaler fra folk som ikke har forstått poenget, men jeg regner med at nettopp24 fint greier å rette opp omdømmet hvis de ikke gjør flere tabber.

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er sikkert mye sant i det du skriver, men det ser alltid litt tvilsomt ut når brukere med totalt ett innlegg skriver forsvarsinnlegg for butikker med dårlig rykte.

 

Vi kan love deg det at dersom vi hadde hatt noen form for intensjoner om å sitte og forsvare oss på nettet, ville vi startet med dette langt tidligere - da i diverse fora der det allerede har vært negativ omtale. :)

 

Årsaken til vårt innlegg er Jonathan som har skjønt vårt konsept, det må vi bare takke for !

 

I samme slengen vil vi også fortelle at vi syns det er gøy at folk diskuterer våre produkter (dette hjelper oss å forbedre dem), men derimot synd at folk ikke tar seg tid til å se på produktet før de uttaler seg. Ser blant annet at OC-Freak sier at han ikke har kjennskap til oss, men han velger allikevel å sammenligne en gratis antiviruslisens med vår fulle 3 års Internet Security lisens som inneholder antivirus, antispyware, antispam, beskyttelse mot phishing, brannmur, foreldrekontroll +++

 

Dette presiserer viktigheten av at det er noen som kan tilby kundene en skreddersydd pakke med full trygghet i 3 år.

 

Nevnte jeg at vi også har investert i et fjernstyringssystem? Alle maskiner vi selger er inkludert service, telfonsupport, mailsupport og fjernstyringsupport i 3 år.

 

Dagens spørsmål; Hvor mange pc-leverandører leverer dette med sine maskiner, og burde ikke dette vært en bransjestandard?

 

Mvh

Nettopp24 AS.

Lenke til kommentar

Det er sikkert mye sant i det du skriver, men det ser alltid litt tvilsomt ut når brukere med totalt ett innlegg skriver forsvarsinnlegg for butikker med dårlig rykte.

 

Vi kan love deg det at dersom vi hadde hatt noen form for intensjoner om å sitte og forsvare oss på nettet, ville vi startet med dette langt tidligere - da i diverse fora der det allerede har vært negativ omtale. :)

 

Årsaken til vårt innlegg er Jonathan som har skjønt vårt konsept, det må vi bare takke for !

 

I samme slengen vil vi også fortelle at vi syns det er gøy at folk diskuterer våre produkter (dette hjelper oss å forbedre dem), men derimot synd at folk ikke tar seg tid til å se på produktet før de uttaler seg. Ser blant annet at OC-Freak sier at han ikke har kjennskap til oss, men han velger allikevel å sammenligne en gratis antiviruslisens med vår fulle 3 års Internet Security lisens som inneholder antivirus, antispyware, antispam, beskyttelse mot phishing, brannmur, foreldrekontroll +++

 

Dette presiserer viktigheten av at det er noen som kan tilby kundene en skreddersydd pakke med full trygghet i 3 år.

 

Nevnte jeg at vi også har investert i et fjernstyringssystem? Alle maskiner vi selger er inkludert service, telfonsupport, mailsupport og fjernstyringsupport i 3 år.

 

Dagens spørsmål; Hvor mange pc-leverandører leverer dette med sine maskiner, og burde ikke dette vært en bransjestandard?

 

Mvh

Nettopp24 AS.

 

Da har vi to stk. nyregistrerte bruker med bare et innlegg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Diskusjon.no er med tiden blitt svært søkbar på Google, og det er ikke umulig at denne tråden blir en av de første man finner hvis man søker på firmaet.

 

Har noen av dere fornøyde kunder fått behov for ekstrahjelpen dere har betalt skjorta for?

vår fulle 3 års Internet Security lisens som inneholder antivirus, antispyware, antispam, beskyttelse mot phishing, brannmur, foreldrekontroll

Wow, så mange funksjoner da! Også tre år! Windows 7 gjør alt dette gratis ut av boksen, og hvis man ikke er fornøyd med Defender er det nok av alternativer.

 

Nettopp24, dere er et avskyelig firma som lever av å selge stakkars idioter forgylt dritt og store ord til ågerpris. Gå vennligst konkurs.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Diskusjon.no er med tiden blitt svært søkbar på Google, og det er ikke umulig at denne tråden blir en av de første man finner hvis man søker på firmaet.

 

Har noen av dere fornøyde kunder fått behov for ekstrahjelpen dere har betalt skjorta for?

vår fulle 3 års Internet Security lisens som inneholder antivirus, antispyware, antispam, beskyttelse mot phishing, brannmur, foreldrekontroll

Wow, så mange funksjoner da! Også tre år! Windows 7 gjør alt dette gratis ut av boksen, og hvis man ikke er fornøyd med Defender er det nok av alternativer.

 

Nettopp24, dere er et avskyelig firma som lever av å selge stakkars idioter forgylt dritt og store ord til ågerpris. Gå vennligst konkurs.

 

Takk? diskusjon av produktet hjelper til med å forbedre det, men vet ikke helt hva vi skal bruke her... :)

 

Vi vil veldig gjerne invitere deg til Oslo-Lysaker, dette for å gi deg en detaljert og utfyllende presentasjon av vårt produkt. Dersom du ikke bor i oslo, ønsker vi å spandere flybillett på deg.

 

Om du i etterkant av dette skulle ha samme oppfatning av vårt selskap og produkt, skal du få lov til å uttale deg akkurat som du måtte ønske, inntil da - bør du tenke på hvor skadende du faktisk taler om et produkt du overhode ikke har satt deg inn i (det vises).

 

Du uttaler deg om et produkt som er skreddersydd og pakketert av landets fremste og mest kompetente personer innen it. Ring oss gjerne, så skal du få full info om hvem.

 

Under presentasjonen skal vi sørge for å ha alle produsentene som leverer produkter til pakken til stede, slik at du skal få presentere for dem for hvilke av produktene i pakken som er "forgylt dritt", samt forklare dem hvorfor. I pakken vår ligger alle produktene under produsentenes anbefalte utsalgspris, så da kan du gi dem opplæring i prissetting i det norske markedet i samme slengen.

 

Kaffen står klar og dørene står åpne - velkommen inn.

 

Ser frem til å møte deg !

Lenke til kommentar

Du uttaler deg om et produkt som er skreddersydd og pakketert av landets fremste og mest kompetente personer innen it. Ring oss gjerne, så skal du få full info om hvem.

Hei.

Hvem er det som er landets fremste og mest kompetente personer innen IT som har skreddersydd dette?

Jeg kjenner nemlig flere av de som er regnet som landets beste innen flere områder av større produsenter, men kan ikke si at de noen gang har hatt noe som helst samarbeid med Nettopp24.

Tar gjerne navn pr PM om du ikke ønsker å ta det her...

Lenke til kommentar

Du uttaler deg om et produkt som er skreddersydd og pakketert av landets fremste og mest kompetente personer innen it. Ring oss gjerne, så skal du få full info om hvem.

Hei.

Hvem er det som er landets fremste og mest kompetente personer innen IT som har skreddersydd dette?

Jeg kjenner nemlig flere av de som er regnet som landets beste innen flere områder av større produsenter, men kan ikke si at de noen gang har hatt noe som helst samarbeid med Nettopp24.

Tar gjerne navn pr PM om du ikke ønsker å ta det her...

 

Takk for svar, det første jeg kan love deg er at dersom du har/har hatt noen form for posisjon i it-bransjen (da definert som; leveranse av datamaskiner og utstyr relatert til consumer eller b2b markedet), det være seg på produsentnivå, distributørnivå eller forhandlernivå - så har vi snakket sammen tidligere. :)

 

Nettopp24 er hovedsaklig representert gjennom:

 

1. salgsbransjen

 

2. it-bransjen

2.1 PC - consumer

- Vi selger 2 produktpakker. hver av disse inneholder totalt 5 produkter fra it-produsenter, hvorav dette er fordelt på 4 produsenter. Vi har spisset fokuset vårt mot få produkter og leverandører, og kan derfor opprettholde det beste samarbeidet med dem. Dersom du har tatt deg tid til å kaste et lite blikk på vårt produkt, vet du med innsikt i it-bransjen - nøyaktig hvem det er snakk om. Det sier seg selv at vi i et forum som utelukkende snakker dritt om oss, ikke legger ut navn og telefonnr til våre samarbeidspartnere. Derimot vil jeg gjerne vise deg hvem og hvordan dersom du kommer innom oss - kaffen er allerede kommet til kanne nr 2.

 

2.2 server - Bedrift

- Vår B2B avdeling kartlegger og skreddesyr større leveranser av servere for bedrifter.

 

Ser frem til å høre fra dere !

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Ikke umulig at vi har snakket sammen noe tidligere, ser du holder til på Lysaker, er stadig på kurs og seminarer der. Jeg sitter derimot på andre siden av bordet i forhold til deg.

 

Skjønner veldig godt at du ikke vil legge ut navn på forumet, men det var snakk om PM, noe jeg selvfølgelig ikke gir videre.

 

Og hvor står deres konsept?

Burde ikke det kommet tydelig frem på deres nettbutkk hva dere leverer?

Alt jeg finner på deres nettbutikker er bestilling og litt generell info, hvor står det f.eks om det fjernstyringssystem deres?

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Ikke umulig at vi har snakket sammen noe tidligere, ser du holder til på Lysaker, er stadig på kurs og seminarer der. Jeg sitter derimot på andre siden av bordet i forhold til deg.

 

Skjønner veldig godt at du ikke vil legge ut navn på forumet, men det var snakk om PM, noe jeg selvfølgelig ikke gir videre.

 

Og hvor står deres konsept?

Burde ikke det kommet tydelig frem på deres nettbutkk hva dere leverer?

Alt jeg finner på deres nettbutikker er bestilling og litt generell info, hvor står det f.eks om det fjernstyringssystem deres?

 

Endelig noen med fornuftige spørsmål! :)

 

Når det kommer til nettbutikken og info rundt fjernstyringen/konseptet;

1. Vi fikk kritikk for at vi hadde en nettside som ikke inneholdt nok informasjon om våre totalpakker. Vi valgte derfor å lage en enkel og ikke spesielt innholdsrik nettbutikk for å bli kvitt den gamle "infosiden" raskt. Vårt totalpakke konsept har utgangspunkt i fieldmarketing, og er derfor ikke beskrevet på noen annen måte enn at dette området er en del av vår forretning.

2. Vi opplevde raskt kopiering av vårt konsept, og ønsker derfor å spesifisere minst mulig av vårt fieldopplegg på web. dette blir godt og omfattende presentert hos våre utsalgssteder.

 

Derimot er vi nesten ferdig med en ny nettbutikk, da med utgangspunkt i det kjente webmercs systemet. Vi har i motsetning til andre aktører med tilsvarende webteknologi valgt å kjøre 0 proukter+de vi spesifikt er interessert i å selge, i stedet for 100k produkter uoversiktlig lagt opp. Dette for å fokusere på produkter levert av våre tetteste partnere, samt klare å opprettholde den beste kompetansen på produktene vi leverer.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke forstår sammenhengen mellom Smart Club og Nettopp24 som TS hopper elegant og fort over til?

 

Må også si meg enig i at jeg er litt skeptisk til bakgrunnen til tråden, var litt mye positiv omtale før personene i det hele tatt har mottatt varen(?)

 

Jeg har selv jobbet på Elkjøp hvor baktanken er veldig lik (slik jeg forstår det iallefall) Selve maskinen trenger jo alle, tilbehør og software er noe man kan overtale kunden til å tro at h*n trenger og som en ekstra bonus, det er der fortjenesten ligger! :)

 

Office er et greit program som "alle" trenger, men her har vi gratis varianten OpenOffice som gjør akkurat samme nytten (bare uten det fancy grensesnittet..) F-Secure er også en grei pakke, men med Win7 kommer får man anti-spyware (Defender), brannmur, bruker kontroll (VAC), fil-kryptering (BitLock) og barnekontroll (del av VAC..) Disse er mye lettere da de styrer seg selv i stor grad. F-sec må installeres (dette er dere tydeligvis veldig behjelpelig med på forhånd), samt det kommer faktisk MYE mer spørsmål fra F-Sec en windows sine innebyggde funksjoner. Antivirus finnes det en grønn skog full av flott gratis alternativer (noen som faktisk scorer bedre i tester enn betalversjoner som F-sec, panda og Norton)

 

Når det gjelder disse garantiene (og tildels forsikringene) dere stiller, så synes jeg det direkte er svindel. Man er dekket av loven i form av garanti/reklamasjon, samt man har forsikring hvis uhellet skulle skje. Betale en egenandel som man trolig kanskje ikke trenger er penger ut vinduet. Den fjernstyringen er selvsagt et fancy salgsargument, kudos for å tenke nytt!! :) Men jeg hadde vært skeptisk til at noen har tilgang til maskinen min, kan sjekke når den er oppkoblet og dermed har muligheten til å overvåke meg. Nå går jeg ut i fra at "dere selvsagt ikke gjør dette", men muligheten er like fult tilstede! Dessuten er det rimelig ubrukelig hvis kunden ikke har nett! Hadde vært mye bedre om dere hatt kommet på besøk.

 

Og ikke skryt av å være webmercs! Bare se på all dårlig tilbakemelding Amentio får på leverings tid, mottar flere pakker på forskjellig tid på samme bestilling osv!

Lenke til kommentar

Office er et greit program som "alle" trenger, men her har vi gratis varianten OpenOffice som gjør akkurat samme nytten (bare uten det fancy grensesnittet..) F-Secure er også en grei pakke, men med Win7 kommer får man anti-spyware (Defender), brannmur, bruker kontroll (VAC), fil-kryptering (BitLock) og barnekontroll (del av VAC..) Disse er mye lettere da de styrer seg selv i stor grad. F-sec må installeres (dette er dere tydeligvis veldig behjelpelig med på forhånd), samt det kommer faktisk MYE mer spørsmål fra F-Sec en windows sine innebyggde funksjoner. Antivirus finnes det en grønn skog full av flott gratis alternativer (noen som faktisk scorer bedre i tester enn betalversjoner som F-sec, panda og Norton)

Samt at Norton har også flere hull som Windows Defender ikke har.

Men, jeg antar ekspertene på nettopp24 har vurdert Norton som sikrere enn Windows Defender?

 

Det samme med fjernstyring, har dere tenkt på alle sikkerhetsaspekter der eller er dette en bakdør som står på vidt gap?

 

 

1. Vi fikk kritikk for at vi hadde en nettside som ikke inneholdt nok informasjon om våre totalpakker. Vi valgte derfor å lage en enkel og ikke spesielt innholdsrik nettbutikk for å bli kvitt den gamle "infosiden" raskt. Vårt totalpakke konsept har utgangspunkt i fieldmarketing, og er derfor ikke beskrevet på noen annen måte enn at dette området er en del av vår forretning.

Dere fikk kritikk for en nettside som ikke hadde nok info, dermed lagde dere en ny, strippet for all annen info enn produktspesifikasjoner?

Hadde ikke motsatt vei vært riktig vei å gå?

 

2. Vi opplevde raskt kopiering av vårt konsept, og ønsker derfor å spesifisere minst mulig av vårt fieldopplegg på web. dette blir godt og omfattende presentert hos våre utsalgssteder.

Høres ut som en god idè, la konseptet være hemmelig for den vanlige forbruker som leter etter en pc på nett, men la de som har lyst(potensiellt de som vil kopiere) dra til utsalgs-stedet og få en omfattende presentasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...