Gå til innhold

Nå kan HD2 "bli" Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HD7 faktisk... Kommer vel om ca. 10år? blir nok en heftig liten (eller stor) sak.

 

Men er det sånn at HD2 skal kjøre android eller bare få den nye sense?

Ja, HD2 har kjørt Android før også. Men nå kjører den ordentlig Android som en følge av Desire HD romen.

Om det skulle være noen småbugs tar det sikkert ikke lange tiden før de alle er luket vekk, for det ser ut som det som er vanskeligst å få til allerede er oppe og går av seg selv.

Lenke til kommentar

HD7 faktisk... Kommer vel om ca. 10år? blir nok en heftig liten (eller stor) sak.

 

Men er det sånn at HD2 skal kjøre android eller bare få den nye sense?

 

HD7 kommer vel faktisk innen ett par måneder. Hører rykter om oktober i England. Så nei, ikke 10 år til ;)

Og jeg kan garantere deg at om at den kommer til å sette en ny standard for smarttelefoner! Og den kommer med Windows Phone 7! Jippy kayeye!!! :tease:

 

Nei, HD2 er en Windows Professional 6.5 telefon. Eneste måten du får Android på den er å manuelt legge inn rommet selv :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

 

Ja, HD2 har kjørt Android før også. Men nå kjører den ordentlig Android som en følge av Desire HD romen.

Om det skulle være noen småbugs tar det sikkert ikke lange tiden før de alle er luket vekk, for det ser ut som det som er vanskeligst å få til allerede er oppe og går av seg selv.

 

Ja, den største utfordringen er å få plass til ROMet på telefonen. HD2 kan boote fra minnekoret, noe Desire ikke kan så de må krympe ROMet. Det som tar tid.

Lenke til kommentar

Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone.

 

Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre. Jeg håper på NAND. I mIRC chatten så jeg at en som kaller seg Cotulla faktisk allerede har utviklet NAND men at det er i et såppass tidlig stadie at han ikke anbefaler noen å gjøre det enda :)

Lenke til kommentar

Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone.

 

Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre. Jeg håper på NAND. I mIRC chatten så jeg at en som kaller seg Cotulla faktisk allerede har utviklet NAND men at det er i et såppass tidlig stadie at han ikke anbefaler noen å gjøre det enda :)

Her kan man følge Cotulla på Twitter. Tipper vi har NAND ganske snart.

Lenke til kommentar

Faktisk så fungerer disse builds bedre: shubCRAFT, mattc 1.8 og Darkstone Froyostone.

 

Det er langt flere bugs i Desire HD builden enn i disse andre.

Må huske på at denne builden er en tidlig beta - kommer til å bli mye mer stabil etterhvert.

 

Nå har det gått ann å dualboote Froyo-ROMs til HD2 i en god stund, men det jeg ville likt å sett var flashbare ROMs, for det går temmelig treigt å kjøre Android fra et class 2 mircoSD-kort.

På mitt class 4 kort går det kjapt og smooth :)

Lenke til kommentar

Nå har det gått ann å dualboote Froyo-ROMs til HD2 i en god stund, men det jeg ville likt å sett var flashbare ROMs, for det går temmelig treigt å kjøre Android fra et class 2 mircoSD-kort.

 

Dualboote og dualboote.. Nå kjøres jo Android ROMen fra et SD-kort, og er ikke en integrert del av telefonen. Men det er nettopp dette NAND vil gjøre om kort tid. Class 2 tror jeg er for tregt for å få en god brukeropplevelse.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...