Gå til innhold

– Facebook lager sin egen telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge Endgadget ble dette avkreftet i går

 

Update: Facebook wasted no time today shooting the idea down: "The story, which originated in Techcrunch, is not accurate," a spokesperson told Mashable. "Facebook is not building a phone." The company told the publication that it's focusing on "deep integration" with existing mobile platforms, but that "building phones is just not what we do."

 

http://www.engadget.com/2010/09/19/is-facebook-working-on-a-phone-ask-erick-tseng/

Lenke til kommentar

I følge Endgadget ble dette avkreftet i går

 

Update: Facebook wasted no time today shooting the idea down: "The story, which originated in Techcrunch, is not accurate," a spokesperson told Mashable. "Facebook is not building a phone." The company told the publication that it's focusing on "deep integration" with existing mobile platforms, but that "building phones is just not what we do."

 

http://www.engadget....sk-erick-tseng/

 

bra.

 

 

Annen ting:

Hvorfor skulle google blitt irritert over at de ble bygd på android? Eier ikke google facebook?..

Lenke til kommentar

Var kanskje litt vel krasst, beklager det. Er vel ingen grunn til å forvente at folk stadig holder seg oppdatert på hvilke firmaer som kjøper hverandre. :p

 

Litt rart av amobil og skrive denne saken uten et lite hint av tvil om hvorvidt dette er sant. Ikke veldig sannsynlig.

 

Ellers var første kommentar på TechCrunch-saken gasnke bra:

"two of your friends commented on your missed calls" :|

  • Liker 1
Lenke til kommentar

>Er det bare jeg som tenker at dette kun kommer til å bli en >fashionting, ikke en spesielt bra telefon?

 

...iPhone mener du? ;)

 

Boom

;)

 

 

Facebook lager kanskje ikke en telefon, men vet ikke helt om "dyp integrering" er noe jeg ønsker i en telefon, mest med tanke på den noe slurvete håndteringen av personvern Facebook har fått kritikk for.

Tror Facebook ser Iphone som et ønsket mål for denne integreringen, men vet ikke om Apple ville godtatt en avtale om "dyp integrering", hva nå enn det innebærer. Tror heller et partnerskap med (utenlandske) teleoperatører som fører "no name"-telefoner er mer sannsynlig.

Lenke til kommentar

I følge Endgadget ble dette avkreftet i går

 

Update: Facebook wasted no time today shooting the idea down: "The story, which originated in Techcrunch, is not accurate," a spokesperson told Mashable. "Facebook is not building a phone." The company told the publication that it's focusing on "deep integration" with existing mobile platforms, but that "building phones is just not what we do."

 

http://www.engadget.com/2010/09/19/is-facebook-working-on-a-phone-ask-erick-tseng/

Jeg ser på dette mer som en bekreftelse på at det faktisk kommer en Facebook-telefon. Det eneste Facebook sier her er jo at ryktene ikke er "presise" (altså er ikke ryktene direkte feil), de skal ikke bygge telefonen selv ("Facebook is not building a phone"), men lansere en telefon basert på en eksisterende plattform, sannsynligvis bygget av en eksisterende mobilprodusent. Android er nok en ganske safe bet som kjerneteknologi, men antakelig svært modifisert.

 

Blir spennende å se hvem som får "æren" av å lage en telefon jeg p.t. ikke har et fnugg av interesse for å eie (Facebook kan dø en stille død for min del) ... HTC? LG?

Lenke til kommentar

[ironi]Nei, absolutt ingenting der som tilsier at de ikke vil lage en telefon [/ironi]

 

The first thing the Zuckmeister says is that Facebook isn't looking to build its own OS or hardware and is absolutely opposed to competing with the likes of the iPhone and Android.

 

Det eneste de ønsker er tettere integrering med andre telefoner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...