Gå til innhold

Anmeldelse: Amnesia: The Dark Descent (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ahh etter 2 timer så klarer jeg rett og slett ikke å spille mere i dag. Fy fean dette spillet fucker med nervene mine, jeg er helt utslitt av stresset. Tidligere i dag tenkte jeg å kjøre full matcho stil med lyset av lyden på fult og storskjerm, men etter 5 minutter gameplay ble minn matcho stil redusert til flom lysing 10% volum, og nå vurderer jeg å finne fram den gamle 17 tommern minn. For dere som slet med å komme igjenn doom 2003 eller fear spillene kan bare glemme dette. For dere som ønsker ett spill som tester deg psykisk og fysisk er dette ett must, jeg vill nesten gå så langt å kalle dette for ett simulator spill.

Lenke til kommentar

Likte spillet godt. Har gjort meg ferdig med det, men fortsatt mange steder jeg ikke har utforsket fordi jeg ikke har turt.

 

Altid like skummelt og spennende når man går inn i et rom, høre et monster hyle utenfor, smelle igjen døren og finne et gjemmested fort!

 

Selv likte jeg veldig godt hvordan man åpnet dører, skuffer og skap. Syntes det ga mer "liv" til spillet. Feks dørene du åpner forsiktig og titter ut fra. (Og du lurer på om noen monstere hørte knirkelyden den lagde?)

Lenke til kommentar

Vil berre nemne at trass svært gode omtalar og ein hyggjeleg pris på under 200kr så er ikkje går ikkje salet av spelet så veldig bra. Akkurat no håpar dei berre på at dei kan få nok pengar til å fortsette å utvikle spel..

 

"The team also mentioned concerns about piracy, noting the extremely discouraging instance of a pirated copy of Amnesia: The Dark Descent becoming available a day before release. Even more troubling was the fact the "source of the illegal copy was one of our review copies (with tracking info hacked away)." Though it's unfortunately true that no game is ever entirely safe from software criminals, it's especially reprehensible when such piracy is waged upon a small company like Frictional Games, whose financial future is hanging in the balance."

 

http://www.shacknews.com/onearticle.x/65641

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...