Gå til innhold

Er dette et surfebrett fra Google?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det er slik den kommer til og se ut hvis/når den kommer ut. Dette er nok bare et bilde for og gi den generelle ideen. Får håpe at Google gjør det samme som de gjorde ved og skape Nexus One: Sette industrien i gang og få dem til og forstå at kundene ikke har lyst på en låst platform hvor de må ha adapter for alt, men heller innebygde porter for USB, SD Kort o.l.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke Google er dumme nok til å gå for 4:3 format, blir vel 16:9 eller kanskje 16:10. Det bildet er nok bare et vagt konsept om det i det hele tatt er noe i ryktene.

 

Og at sort ramme er Apple sin idé? må være det teiteste jeg har lest i dag, og jeg har vært innom religionsdelen av forumet. Sort er da den mest vanlige fargen på rammer rundt skjermer/displayer, helst i pianolakk. Det har det vært de siste årene, noen alternativer med børstet aluminium og/eller billig sort/grå plastikk.

Lenke til kommentar

@HulkHaugen Er ingen som har sagt at sorte rammer er Apple sin idé. Men om man ser på måten bildet i artikkelen er fremsatt, så ligner det ekstremt på iPad. Det kan ingen stikke under en stol. Husk, Apple var først ute med et suksessrikt nettbrett, er dermed helt logisk å måle andre enheter opp mot denne. Men som flere har kommentert, er nok ikke dett det endelige designet.

Lenke til kommentar

Den tykke sorte rammen, er for meg essensen av iPad. De andre nettbrettene har ikke hat slike tykke rammer se feks. Huawei S7. Samsung Tab har noe av den samme utførelsen, men er mer avlang grunnet mindre skjerm. Versjonen fra Google (om dette bildet stemmer) er så og si identisk i utforming.

 

Du tenker på den Ipaden som utseendemessig er en ren kopi av ett kinesisk produkt som var ute ett halvt år før Ipad?

Lenke til kommentar

Så siden iPad bruker svart ramme, så skal ikke andre produsenter få bruke det uten å bli kalt for ipad-kloner? Avrunda kanter er nok heller ikke noe kloning; Det er oftest det mest praktiske designet. Håper hvertfall at et slikt produkt vil komme! Et høykvalitets nettbrett fra Google som kjører Android ville jo omtrent blitt det samme som Apple/iPad.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...