Gå til innhold

Nye Desire-varianter fra HTC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig!

Min Hero begynner å gå ut på dato, med 2.1 er den også frustrerende treg. Kameraet er også lite å skryte av, men jeg har blitt forelsket i Andrioid og har ventet lenge på en oppfølger til Desire. Gleder meg til telefonen kommer på lager rundt om kring, ikke minst prisene!

 

Samme her, bare jeg har lagt inn custom 2.2.

Men jeg er usikker på om jeg vil ha Desire Z eller Desire HD :ermm:

Lenke til kommentar

"Pris og tilgjengelighet: Rundt 4500 kroner fra oktober. "

 

Dere med erfaring på å følge slike saker, er det sannsynlig at jeg har Desire HD i henda iløpet av Oktober?

 

Nå er det selvfølgelig litt lite informasjon enda, men burde jeg avvente med et evt kjøp av Galaxy til fordel for denne? Eller snakker vi enda litt klasseforskjell?

Lenke til kommentar

Kanskje greit å poengtere at MSM7230 prosessoren på 800MHz yter vesentlig bedre enn 1GHZ Snapdragon prosessoren som sitter i eksempelvis HTC Desire og Nexus One

 

Takk, skulle si akkurat det samme. Sammen med den integrerte Adreno 205'en er den betydelig krafitgere enn dagens 1GHz telefoner (ikke minst iPhone 4).

 

Avbestilte min Desire med en gang DZ ble offentligjort. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Skjerm:

HTC Desire HD - 480x800 - 4,3" - SuperAMOLED?

HTC Desire - 480x800 - 3,7" - AMOLED

 

Størrelse & Vekt:

HTC Desire HD - 128x68x11,8mm - 164g

HTC Desire - 119x60x11,9 - 135g

 

Kamera:

HTC Desire HD - 8MP - Dual LED Blitz

HTC Desire - 5MP - Single LED Blitz

 

Batteri:

HTC Desire HD - 490 timer standby

HTC Desire - 360 timer standby

 

Ytelse:

HTC Desire HD - Ny 1GHz prosessor - 768MB RAM

HTC Desire - Gammel Snapdragon 1GHz prosessor - 576MB RAM

 

Internminne:

HTC Desire HD - 1,5GB

HTC Desire - 512MB

 

Trådløst:

HTC Desire HD - 802.11n

HTC Desire - 802.11g

 

Lyd:

HTC Desire HD - Dolby Mobile

HTC Desire - N/A

 

Pris:

HTC Desire HD - 4500 kroner

HTC Desire - 2800 kroner

Likevel ville jeg nok neppe kjøpt HTC Desire HD. Hvorfor? Jo, fordi da konkurrerer den i strupen mot iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Jeg foretrekker ærlig talt iPhone 4 pga dens suverene batteritid, design, kamera, støtte og enorme tilgang på applikasjoner via App Store (spesielt SPILL!). HTC Desire derimot synes jeg er passe genial fordi den er såpass billig. Husker at jeg kjøpte en Sony Ericsson K750i i denne prisklassen ene og alene fordi den hadde et 2MP kamera, og dette er jo mirakler foran. Man mister rett og slett noen finesser med den vanlige Desire, men kjernefunksjonaliteten er den samme... Android OS dras stort sett like kjapt på begge to skulle man tro.:new_woot:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

"Pris og tilgjengelighet: Rundt 4500 kroner fra oktober. "

 

Dere med erfaring på å følge slike saker, er det sannsynlig at jeg har Desire HD i henda iløpet av Oktober?

 

Nå er det selvfølgelig litt lite informasjon enda, men burde jeg avvente med et evt kjøp av Galaxy til fordel for denne? Eller snakker vi enda litt klasseforskjell?

 

HTC er en av de produsentene som jeg føler holder det de lover når de sier når en telefon kommer i butikkene.. Kanskje litt verre med Software update, men telefonen kommer nok i midten / slutten av oktober..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Kunne ønske Market hadde utvalget til App Store. Ville gjort valget veldig mye enklere.

Bortsett fra spill, er det noen type apps du savner i Market; i forhold til App Store?

Eller er det nettopp spill du savner?

 

Og jeg har sagt det før og sier det igjen: Desire HD skal erstatte min Hero :)

 

Men det nye Sense bekymrer meg litt. HTC klamrer nå ytterligere til sitt eget grensesnitt og knytter det enda tettere til maskinvaren i telefonen. I mitt hode resulterer det i flere forsinkelser til softwareoppdateringer, ihvertfall med tanke på at det er HTC vi snakker om ;)

Hvis ryktene om diggere grensesnitt i Android Gingerbread (3.0) stemmer, vil jeg nok en gang henvende meg til XDA og slenge inn ren 3.0. Mange faktorer som spiller inn i den avgjørelsen.

Endret av Khaffner
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...