Gå til innhold

SSD-kalkulator for bedrifter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

En leverandør av en vare lager noe som forteller hvor mye deres vare gir igjen for investeringen. Såvidt jeg veit kalles denslags vanligvis for "reklame", men nå har det altså blitt til en "kalkulator". Artig vri.

 

Jeg regner med denne ikke tar hensyn til oppgraderinger/maskinbytte pga. software endringer. Noe som antagelig er den største grunnen til bytte av maskiner rundt om.

Lenke til kommentar

Det blir grundig feil å omtale slikt i redaksjonelt sammenheng.

 

Vær varsom-plakaten:

2.6. Avvis alle forsøk på å bryte ned det klare skillet mellom reklame og redaksjonelt innhold. Avvis også reklame som tar sikte på å etterligne eller utnytte et redaksjonelt produkt, og som bidrar til å svekke tilliten til den redaksjonelle troverdighet og pressens uavhengighet.

 

2.7. Gi aldri tilsagn om redaksjonelle motytelser for reklame. Det som offentliggjøres, skal være et resultat av en redaksjonell vurdering. Sørg for å opprettholde det klare skillet mellom journalistikk og kommersiell kommunikasjon også ved bruk av pekere og andre koplinger.

 

2.8. Det er uforenlig med god presseskikk å la sponsing påvirke redaksjonell virksomhet, innhold og presentasjon.

 

Vær så vennlig å fjern saken. :ermm:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

jeg sitter med inntrukket at mange bedrifter tviholder anda på IE6.

Når den nettleseren var aktuelt for mannen i gata så var det få pcer som brukte SATA grensesnitte på diskene.

 

Jeg har liksom følelsen at SSD diskene er er for moderen til noen firmaer ( som ikke har hardware som ville fungere med dem)

mens andre firmaer heller bytter ut hele pc-parken etter noen år , dog ikke alle på en gang

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

XP har IE6.

Mye OEM XP kommer med SATA.

Argumentet ditt er invalid.

 

er du klar over hva "invalid" betyr ?

 

når firmaene sitter med gamle pcer som drives av alt fra Windows 95/98 til xp og nye som bruker vista og Windows 7 så sier det seg selv at det er bare de nyeste maskinene som kan bruke SSD disker.

 

Nå var jeg ganske sikker på at SATA ikke kom skikkelig på markedet før Vista var lansert selv om man kunne kjøpe hovedkort med det mange år før det.min forrige pc hadde 2 SATA tilkoblinger

 

jeg har hele tiden vær sikker på at skulle man installere en SSD disk i en gammel pc måtte man også ha en egen kontroller som støttet SATA i riktig hastighet.

 

nå vet jeg ikke hvor gamle pcer det er beregnet for.

jeg vil uansett tro firmaene heller bytter ut maskinparken en trimme gamle pcer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...