Gå til innhold

Test: Nokia 6700 Slide


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin test :) Har sett på denne telefonen siden den kom i Mars/April. Er på jakt etter ny mobil til min mor som er litt lei av sin slitne men ellers gode 6131. Det står mellom denne og SE Hazel som er i omtrent samme prisklasse. Rart at den ikke er nevnt som alternativ til denne. Ellers så ser jeg at terningen ikke har blitt kastet enda, men jeg regner med at den lander på en god firer.

Lenke til kommentar
Det at skader jo heller ikke at prisen på 1600 kroner gir svært god valuta for pengene.

Jeg synes det ser katastrofalt dårlig ut i forhold til prisen. Xperia X10 mini (evt pro-utgaven) koster bare 400-600 kr ekstra og byr på vanvittig mye mer enn 6700 Slide. Android, wifi, GPS osv.

 

Blir vel litt epler og bananer, gitt at gjennomsnittsbrukeren som ikke vil sette av tid på å lære seg et mobilOS vil kaste x10 i veggen etter ti minutter?

;)

Lenke til kommentar
Det at skader jo heller ikke at prisen på 1600 kroner gir svært god valuta for pengene.

Jeg synes det ser katastrofalt dårlig ut i forhold til prisen. Xperia X10 mini (evt pro-utgaven) koster bare 400-600 kr ekstra og byr på vanvittig mye mer enn 6700 Slide. Android, wifi, GPS osv.

 

Blir vel litt epler og bananer, gitt at gjennomsnittsbrukeren som ikke vil sette av tid på å lære seg et mobilOS vil kaste x10 i veggen etter ti minutter?

;)

Android er da ikke så ille å sette seg inn i? Jeg vet om mange som har kjøpt x10 mini som sin første tlf med Android, og de har ikke meldt om noen problemer. Det eneste spørsmålet jeg har fått gjentatte ganger fra venner som er ferske Android-brukere er om jeg kan anbefale noen applikasjoner.

Lenke til kommentar
Det at skader jo heller ikke at prisen på 1600 kroner gir svært god valuta for pengene.

Jeg synes det ser katastrofalt dårlig ut i forhold til prisen. Xperia X10 mini (evt pro-utgaven) koster bare 400-600 kr ekstra og byr på vanvittig mye mer enn 6700 Slide. Android, wifi, GPS osv.

 

Blir vel litt epler og bananer, gitt at gjennomsnittsbrukeren som ikke vil sette av tid på å lære seg et mobilOS vil kaste x10 i veggen etter ti minutter?

;)

Android er da ikke så ille å sette seg inn i?

 

Mindre begynnervennlig enn noe annet mobiloperativsystem.

Lenke til kommentar

Hva kommer det av at amobil plutselig tester telefoner som har vært ute på markedet i flere måneder? Hver gang dette skjer, kommer det alltid noen kunder der jeg jobber som spør etter "den nye telefonen til Nokia..." Forøvrig var testen i seg selv veldig bra.

 

Simen1: Kan ikke sammenligne denne med Sony Ericsson Xperia X10 mini. Android er definitivt ikke noe for alle, det ser jeg hver eneste dag i jobben. Xperia X10 mini er kanskje den Android telefonen vi har fått mest klager på også. Selv Nokia 6700 Slide har god batterikapasitet i forhold.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...