Gå til innhold

Laget tastatur til Iphone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja men fakta er jo at en er mye fortere på fysisk tastatur en på skjerm, og jeg er ikke spesielt bra på skjermtastatur. Men vis i helletatt ville jeg har hatt en som gli ut på underside og ikk på langsiden.

 

Men det vil vel ikke skjer allikevel og vis så bli det vel verken billig eller praktisk, pga mircousb lading.

Lenke til kommentar

ja men fakta er jo at en er mye fortere på fysisk tastatur en på skjerm, og jeg er ikke spesielt bra på skjermtastatur. Men vis i helletatt ville jeg har hatt en som gli ut på underside og ikk på langsiden.

 

Men det vil vel ikke skjer allikevel og vis så bli det vel verken billig eller praktisk, pga mircousb lading.

Skriver man virkelig raskere på en mobil med fysisk tastatur enn på en med skjermtastatur?

Det finner jeg vanskelig å tro. (Eller kanskje jeg missforstod her :) )

Har du muligens en link?

Lenke til kommentar

Fysiske taster har nok enkelte fordeler slik som at man kan til en viss grad kjenne hvor knappene er.

Men i ren hastighet av folk som er godt trent vil jeg tro et bra skjermtastatur er vesentlig raskere enn et fysisk tastatur, i allefall i denne størrelsen.

 

iPad sitt skjermtastatur i forhold til et fysisk netbook tastatur vil nok gå andre veien :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...