Gå til innhold

Samsung lanserer Galaxy Tab


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ryktes en norsk pris på 7400 kr. Det er i stiveste laget. Venter spent på Archos 101 (10 tommer, Android 2.2 osv) Samme skjermoppløsning om Galaxy pad (7 tommer), så teksten ser vel litt grovere ut.

 

Du tuller? :ohmy: Det er jo en helt latterlig pris, dyrere enn en iPad og bare halvparten av størrelsen?

 

Personlig så hadde jeg forventet en pris rundt 3-3500,-..

Lenke til kommentar

Hvor ryktes det en pris på 7400 ?

 

Det beste av alt: Galaxy Tab kommer i handelen i Norge allerede i midten av oktober. Prisen er riktignok ganske høy - 7.400 kroner.

 

Samsung opplyser at Galaxy Tab blir å finne i norske butikker fra midten av oktober. Den anbefalte utsalgsprisen blir på 7.400 kroner. Ikke særlig billig, med andre ord.

Endret av Millmax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvor ryktes det en pris på 7400 ?

 

Det beste av alt: Galaxy Tab kommer i handelen i Norge allerede i midten av oktober. Prisen er riktignok ganske høy - 7.400 kroner.

 

Samsung opplyser at Galaxy Tab blir å finne i norske butikker fra midten av oktober. Den anbefalte utsalgsprisen blir på 7.400 kroner. Ikke særlig billig, med andre ord.

 

Og da ble galaxy tab uaktuell

Lenke til kommentar

Jeg tar Millmax med en klype salt og håper/tror fortsatt at prisen blir 3000-3500 kr. I så fall så er jeg veldig fristet til å kjøpe en slik pluss en lommevennlig, billig og enkel telefon. Jeg liker ikke brødskive-størrelsen på mange av dagens telefoner. Det ser for dumt ut å holde de digre flakene opp mot øret og drasse med seg en 200 gram altmuligdings på fjelltur når man bare trenger en ren ringetelefon på 50 gram.

 

Galaxy Tab til 3000 kr + lommevennlig telefon til 1000 kr hadde vært noe. :thumbup:

 

Mini-PCen min med 10 tommer synes jeg er litt for liten. Hvis en Galaxy tab kan gi meg 7 tommer på reiser og lignende så vil jeg heller ha en 13 tommer PC med mer kraft til å ha med meg.

 

Jeg er fornøyd med oppløsningen på Galaxy Tab. Jeg hadde forventet 800x480 så 1024x600 er over mine forventninger. :thumbup: Jeg har 1280x720 på min 10-tommer og den gir skarpe nok bokstaver og detaljer i massevis. 1024x600 på 7 tommer er større pikseltetthet enn 1280x720 på 10 tommer.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

men ser ut som om den ikke har 3G, og det er jo en ganske stor ulempe hvis man vil bruke den som surfebrett utenfor husets fire vegger..

 

Dette er jo ikke noe problem. Mobiler med Froyo har jo wifi-tethering innebygd. Da slipper man jo også å rote med tvillingkort eller ekstraabonnement også. Klart, har du en iPhone blir jo det litt vanskeligere... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...