Gå til innhold

Dytter alt i en maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen kan komme av at de skal tross alt presse alt dette inn i en tynn liten boks, uten at jeg veit dimensjonene så ser den liten ut og alt som skal være lite som det skal dyttes mye saker og ting inni koster mer en store ting som det er bedre plass i.

Men det er nå ingenting jeg ville satset på personlig, gøy å ha å vise frem sikkert, men ikke noe for meg, kansje den dagen jeg slutter å spille å bare skal lese på vg.no, e-post og betale regninger, men de dagene er enda ikke kommet.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Jeg aner ikke formålet med en slik maskin.

Men alt som er lite, da under en viss grense blir dyrere enn en større ting pga ting må tilpasses mer og man må være mer nøye med ditt og datt om man trykker ting inn i små kabinetter/steder etc etc.

Må jo også ta mer høyde for tilpasset kjøling etc etc, mye som må passes på når ting blir mindre og mindre og er nok derfor prisen er som den der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Altså, bruksområdet må jo være kontorer og skoler der man ikke trenger allverdens ytelse ooog det er mer interessant at den faktisk alltid står i ro på bordet. Åpenbart spiller man ikke de siste FPS'ene på noe sånt som dette uansett.

 

Så jeg syns det er en interessant maskin. Man slipper boks på gulvet, og den er interessant alle de stedene en tynnklient blir litt for puslete.

 

Touchscreen-hysteriet klarer jeg å styre meg for, dog. Ingen ville ha det på nittitallet, og hvorfor det nå er mer interessant med dårlig ergonomi og fingermerker over hele skjermflata... bare skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar

"Full HD" på en "24 tommer" er en nedgradering i forhold til det som er/har vært normen på PC skjermer.

 

Full HD er 1920x1080. WUXGA, som var mest vanlig på 24'' før HD tullet kom inn i bildet, er på 1920x1200. Altså er "Full HD" en nedgradering. Dessverre innser ikke de store massene dette og "Full HD" selger bedre ettersom det er noe de kjenner igjen fra TVen som jo har blitt så meget mye bedre siden SD dagene.

 

Det er altså markedsføringsjippo som faktisk går ut over oss som vet bedre ettersom produsentene kutter i utvalget av "skikkelige" skjermer til fordel for dem som selger bedre p.g.a. tull.

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...