Gå til innhold

Test: Corsair A70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

690G? Det var da svært lett.

 

Spør du meg ser det her ut som en svært solid kjøler som leverer top notch kjøling til de aller fleste, og prisen er helt klart på den gode siden for å si det sånn.

 

Stiller meg bak Agent Spoon her. Støynivået virker svært lavt. Burde kanskje nevnes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om Hardware planlegger en test av de to andre kjølerne, A50 og H70? Sett at A70 kjøler godt og er stille, hvordan hadde den klart seg i forhold til H70, som jo er en vannkjøler og grovt regnet dobbelt så dyr?

 

A50 mest fordi jeg bare lurer på hvordan en ekstra vifte, pluss litt flere rør påvirker en kjøler. Etter det jeg forstår er A70 og A50 den samme, bare med de overnevnte forskjellene som skiller dem.

Lenke til kommentar

Når dere refererer til "AMD stock" kjøler, hvilken er det da dere mener? (Antar at de har flere forskjellige på markedet..) Får det ikke til å stemme at turbinen av en stock amd kjøler som fulgte med min X6 1055T ligger på 33,4 dB. Selv under idle og -20 grader på cpu.

 

 

Lenke til kommentar

A50 mest fordi jeg bare lurer på hvordan en ekstra vifte, pluss litt flere rør påvirker en kjøler. Etter det jeg forstår er A70 og A50 den samme, bare med de overnevnte forskjellene som skiller dem.

 

Det enkleste måten å finne ut hvor stor forskjell én vifte utgjør, er nok å fjerne den ene på A70. :p

Lenke til kommentar

Det lave støynivået nevnes da i konklusjonen?

 

"Corsair har også et lite ekstra ess i ermet. Selv med to vifter spinnende på 2000 RPM lager ikke denne kjøleren mye lyd. Faktisk er den temmelig stillegående, spesielt om man trekker ned hastigheten bare litt. Det vi ser her er et meget godt forhold mellom lyd og termiske egenskaper, og det er mer."

 

Det står dog ikke i "karakterlisten", om det er det dere tenker på?

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

690G? Det var da svært lett.

 

Spør du meg ser det her ut som en svært solid kjøler som leverer top notch kjøling til de aller fleste, og prisen er helt klart på den gode siden for å si det sånn.

 

Stiller meg bak Agent Spoon her. Støynivået virker svært lavt. Burde kanskje nevnes?

 

 

Som personen over meg her nevner, det står i teksten, men det hadde falt ut av listen. Rettet nuh :-)

 

 

 

Lurer på om Hardware planlegger en test av de to andre kjølerne, A50 og H70? Sett at A70 kjøler godt og er stille, hvordan hadde den klart seg i forhold til H70, som jo er en vannkjøler og grovt regnet dobbelt så dyr?

 

 

Jepp!

 

 

 

Lenke til kommentar

Snacka om att lura folk till Amentio. Den prisen i testen stämmer knappast. Får upp 775 spänn ja. Det gör ju denna test ganska så annorlunda. Man ska nog slita med att få denna hem för under 750 kr om man tar billigaste butik + frakt. Ser också att den är 30% billigare i sverige med samma moms och frakt. Vad är grunden till det?

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

Snacka om att lura folk till Amentio. Den prisen i testen stämmer knappast. Får upp 775 spänn ja. Det gör ju denna test ganska så annorlunda. Man ska nog slita med att få denna hem för under 750 kr om man tar billigaste butik + frakt. Ser också att den är 30% billigare i sverige med samma moms och frakt. Vad är grunden till det?

Enig. Prisen nevnt i artikkelen bør endres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...