Gå til innhold

Bilder og video av Dells tordenmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

James King, HTC Desire HD får vel 4" skjerm, ellers er det vel ganske tynt med 4" her på bjerget. Når det er sagt synes jeg 4" blir litt i største laget. Liker å holde telefonen med én hånd, og da blir tommelen rett og slett for kort til å nå diagonalt over skjermen uten å endre grep på 4". På min Desire er jeg akkurat på grensa. Likte sånn sett skjermen på Magicen min bedre :)

Lenke til kommentar

Dell Streak har jo, etter langt om lenge, lansert i USA og Storbritannia.. Med Android 1.6. :thumbdown:

 

Jeg ser for meg at om et år kommer denne saken til butikkene, med sin da håpløst utdaterte hardware og en da gammel versjon av Android. Ikke til Norge, da. Bare GB og USA. På tross av at Dell driver forretning i alle slags land og selger den uten binding i Storbritannia.. Noen som husker de teite reklamene 'Dell får du ikke i butikken' som om det skulle være noe spesielt med dem? Hva med en ny reklame for Dell's håndholdte dingser - 'Dell får du ikke i det hele tatt, du er ikke kul nok'?

 

Det kan jo hende Dell har lært av togkatastrofen som var Dell Streaks lansering men jeg har ikke tenkt å håpe på at denne dingsen når hyllene i en tilstand hvor man a) kan kjøpe den og b) fremdeles har lyst til å kjøpe den.

Lenke til kommentar

Aldri vert noen fan av maskinene deres, så spørs om disse blir interessante. Men er gøy at de prøver. Selv om jeg synes det er litt for mange Android telefoner for tiden. De er skrekkelig like mange av de.

 

Er ikke det bare positivt? :ermm:

 

At de er like er ikke nødvendigvis positivt, nei. At det er mange Android-telefoner er bare fint. Gleder meg dog til Maemo kommer i salg for å heve konkurransen litt. Når det er sagt er det jo vanskelig å være innovativ på touch-mobiler, da en stor touchskjerm i grunn er alt som trengs. hadde dog vært greit om det kom noen litt mer "eksklusive" Android-mobiler også, synes Desire & co er greie nok, men de ser ikke så eksklusive ut.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...