Gå til innhold

Flere bilder av Nokia N9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den likner på vinner-sketchen på nokias blogg. Men jeg liker at de har lagt til et fysisk tastatur! Og siden den går på MeeGo regner jeg med at de har implementert Moorestown-chipen. Hvis den følger U-seriens spesifikasjoner, vil den òg ha støtte for flere OS og HDMI-uttak *sikle* Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli en fin erstatter til Desire. Etter min mening har vi som foretrekker fysisk tastatur få valgmuligheter. Om Nokia har har kopiert Apple sitt tastatur blåser jeg i, MAC har uten tvil et av de mest behagelige tastaturet for min del. Blir spennende å se hvordan det endelige oset og spesifikasjonene blir.

(Skrevet på Htc Desire.)

Lenke til kommentar

Dette var skuff. 640x360 og et tastatur som er helt ubrukelig med nordiske tegn. Får inderlig håpe at denne er kun beregnet for det amerikanske markedet. Det er jo milevis med plass til flere taster der, og så kutter de ut ikke bare 1 men 2 kolonner med taster.

 

Det er noe alvorlig galt hos Nokia for tiden. Jeg som trodde de hadde begynt å skjerpe seg, og så fortsetter de å skyte seg selv i foten. Det er vel bare å vente til Intel kommer med en skikkelig MeeGo-sak.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...