Tricell skrev 19. august 2010 - 17:31:
Herr Brun skrev 19. august 2010 - 14:34:
Vektern skrev 17. august 2010 - 00:04:
Tricell skrev 16. august 2010 - 20:33:
En ekte hendelse:
Har en kamerat som ble tatt på en matbutikk på et kjøpesenter han tok en Troika sjokolade verdt under 10kr, butikken var stapp full av sivile vektere og normale vektere utenfor. De så han lusket rundt i butikken på videokamera så sa de "sniki sniki sniki" så løp de ut i butikken altså ca. 5 vektere og grabbet han når han passerte betalings punktet. Jeg og to andre kamerater satt på benken utenfor mens han var til avhør i butikken så, så vi 3 andre kunder som ble tatt for nasking på samme måte på under 30min ekskludert kameraten.
Når kameraten hadde tilstått og skrevet under på papiret så, sendte de rapport til politiet.
Når kameraten kom ut av butikken igjen etter å ha vært til avhør i monitor rommet så sa han at han var omringet av 5 vektere bare inne på dette lille rommet plus ekstra vektere med de andre tyvene på nabo kontorene. På monitor rommet hadde de full kontroll over butikken og de sa "sniki sniki sniki" hver gang de så noe mistenkelig og fikk bringt inn kunden når han hadde passert betalings punktet. Det var sykt tragiske vektere som trodde de holdt dommedag unna ved å fiske inn tyvene og de nøt det så jævlig. RETT OG SLETT LAVMÅL!!!
Straffen han fikk var 1500kr i bot, karantene fra kjøpesenteret i 6 måneder, fikk ikke beholde sjokoladen, ble politi anmeldt osv. Og sjikanert av vekterne under hendelsen og i etterkant da han dukket opp noen uker senere så var de frekk mot han.
Ellers skjønner jeg ikke vrøvlet til tricell. Du skriver usammenhengende, og har ingen argumenter, bare "VEKTERE ER TEITE LOLOLOLOL!". Latterlig, anbefaler deg å tenke deg litt om.
Ok nå kobles jeg inn igjen. Du har hatt en historikk på at du er treig og korttenkt, men nå oppgraderes det til uklar i tillegg fordi:
Hvor i pokker får du også frem at jeg har sagt "VEKTERE ER TEITE LOLOLOLOL" for det har jeg aldeles ikke sagt en gang.
Og for det andre begrunn svaret ditt med at jeg skriver usammenhengende og har ingen argumenter?
Jeg har tre kjerne argumenter som visse vektere bommer totalt på som er:
- Behandle folk med respekt!
- Hold situasjonen diskrée i hensyn til kunde og butikk!
- Hold saken innenfor dimensjonene!
Edit: rettet litt på innlegget.
Du har tydeligvis hatt én kjip opplevelse, og feier dermed alle under en kam. Rett og slett idiotisk.