Gå til innhold

Bildebyrå godkjenner kompaktkamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At present, the following cameras are recommended for submissions to Getty Images, but there may be other professional-quality digital SLRs using RAW format that may also produce acceptable files.

Min utheving.

Hva betyr dette? Innbiller Getty virkelig seg at de kan få inn rå-filene?

 

Ikke at jeg har "kontribuert" bilder til dem, men hvis når ( ;) ) jeg sender dit, skal de iallefall se laaaaaaaaangt etter noe annet enn .jpeg høyere enn 85% kvalitet og max 12mpx oppløsning.

Lenke til kommentar

Min utheving.

Hva betyr dette? Innbiller Getty virkelig seg at de kan få inn rå-filene?

 

Ikke at jeg har "kontribuert" bilder til dem, men hvis når ( ;) ) jeg sender dit, skal de iallefall se laaaaaaaaangt etter noe annet enn .jpeg høyere enn 85% kvalitet og max 12mpx oppløsning.

At du skal skyte i RAW før du konverterer. Dvs - du kan skyte med andre kameraer, men så skal det i hvert fall være i RAW - hvis du ikke vet hvordan man skal bruke RAW, så er du med andre ord ikke godkjent. Synes det er en grei regel, jeg. En filtrering litt som Van Halens M&M-krav. :)

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg påberope meg å kunne særlig mye som helst om kameraer, men har ikke Hasselblad alltid vært ansett som noe av det aller gjeveste man kan ta bilder med? Eller har jeg da bare rotet...

 

Skjønt, den omfattes vel kanskje av andre kameraer med "tilstrekkelig kvalitet".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...