Gå til innhold

Er dette Desire HD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat portet Android til min HD2! Du verden så fantastisk! Nesten 100% perfekt :) Jeg tipper at innen etpar måneder har xda greid å finpusse det skikkelig.. Jeg kjører Froyo relativt glatt og bruker det nå som primary OS

Har lest at lyden ikke fungerer (altså det å ringe med den), stemmer det eller?

Lenke til kommentar

Jeg er litt skuffa. Dette skulle jo være GSM versjonen av HTC Evo. Syns telefonen ser penere ut, men den mangler fortsatt en del Evo har..

 

Og hvor får dere det med HDMI fra? Det er jo ingen HDMI utgang på telefonen.

 

Blir nok uansett min neste telefon. Blir for lenge og vente på at HTC skal komme med en telefon på minst 4 tommer og HW tastatur. Det er det jeg virkelig har lyst på :D

Lenke til kommentar

Desire HD har ikke høyere oppløsning enn forgjengeren, ikke imponerende pikseltetthet, ikke HD-ready oppløsning og har bare litt mer enn halvparten av antallet piksler til hovedkonkurrenten iPhone 4. Likevel gir de den tilnavnet HD (High Definition).

 

Den kunne fått navnet Desire Froyo eller Desire XL, for eksempel.

 

Håper ikke folk blir lurt.

 

edit: Den filmer i 720P, da er det litt mer greit. Men det gjør vel vanlig Desire også, når den får Froyo.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Desire HD har ikke høyere oppløsning enn forgjengeren, ikke imponerende pikseltetthet, ikke HD-ready oppløsning og har bare litt mer enn halvparten av antallet piksler til hovedkonkurrenten iPhone 4. Likevel gir de den tilnavnet HD (High Definition).

Både iPhone 4 og en del av de nye Android-telefonene har veldig høy oppløsning i forhold til hva som var vanlig for et eller to siden. Derav HD-betegnelsen.

 

800x480 er jo et enormt hopp fra f.eks. det som har vært vanlig på iPhone i årevis (480x320).

 

Og jo: pikseltettheten er høyst imponerende. Den er flere ganger det som er vanlig på en PC-skjerm f.eks.

Lenke til kommentar

Både iPhone 4 og en del av de nye Android-telefonene har veldig høy oppløsning i forhold til hva som var vanlig for et eller to siden. Derav HD-betegnelsen.

Med den argumentasjonen burde den opprinnelige HTC Desire hatt navnet HTC Desire HD Android. Oppløsningen er ikke forbedret siden Desire, og Android var svært uvanlig for to år siden.

 

Og jo: pikseltettheten er høyst imponerende. Den er flere ganger det som er vanlig på en PC-skjerm f.eks.

Alt er relativt. Jeg liker å sammenligne mobiler med mobiler, og PC'er med PC'er. Selv min gamle Nokia 6300 har svært imponerende pikseltetthet, om man sammenligner med en PC-skjerm.

 

edit: Så det er sagt, jeg synes dette virker som en ekstremt rå mobil. Det er bare navngivningen jeg henger meg litt opp i.

Endret av genser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...