Gå til innhold

Møteplassen - Har du lyst på en 2v2 partner, eller en 1v1 treningspartner, eller kanskje 3v3 og 4v4? Dette er plassen for deg.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt litt på denne idéen en stund nå, og valgte å lage en tråd.

Denne tråden er kun for å møte andre spillere slik at dere kan trene sammen for å bli bedre, eller spille noen 2v2 kamper osv.

 

Jeg har lite lyst til å la denne tråden bli helt etter regler. Den er åpen for å snakke litt løst, men hvis du har noe du vil diskutere utenom det som passer i denne tråden, så ta det i denne tråden: Starcraft II: Generell Diskusjon

 

Mvh,

 

Romis.

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel ta første steg, jeg da.

 

Jeg har lyst på en 1v1 partner i Platinum league, helst Protoss eller Terran, da jeg har lite problemer med Zerg spillere.

Kan også spille 2v2 sammen hvis vi har builds som går fint inn i hverandre, og vi er flinke til å samarbeide på et høyt nivå. :)

 

Jeg søker en treningspartner som vil spille for å bli god, ikke så mye for å ha det gøy. ( Høres veldig skummelt ut, men jeg vil spille for å etterhvert spille på et profesjonnelt nivå, ikke for å ha et spill som er gøy i noen måneder. )

Lenke til kommentar

Kan vel ta første steg, jeg da.

 

Jeg har lyst på en 1v1 partner i Platinum league, helst Protoss eller Terran, da jeg har lite problemer med Zerg spillere.

Kan også spille 2v2 sammen hvis vi har builds som går fint inn i hverandre, og vi er flinke til å samarbeide på et høyt nivå. :)

 

Jeg søker en treningspartner som vil spille for å bli god, ikke så mye for å ha det gøy. ( Høres veldig skummelt ut, men jeg vil spille for å etterhvert spille på et profesjonnelt nivå, ikke for å ha et spill som er gøy i noen måneder. )

I am your man Romis. Spiller også protoss...

snakkes in-game

Lenke til kommentar

Kunne vært artig og spille med noen 2v2 eller 3v3. Ligger nok kun på bronze/silver nivå, men vil si jeg lærer relativt raskt, i hvertfall hvis jeg spiller med noen som er bedre enn meg. Skader aldri med noen tips.

 

Spiller som regel Terran, da jeg føler at jeg er best med de. Er blitt litt flinkere med protoss i det siste, men sliter alt for ofte med for lite gass (IE føler at jeg ikke får nok stalkers). Samtidig så hoper mineralene seg opp.

 

Zergs går greit sånn helt i begynnelsen, men greier aldri helt å bestemme meg for hva jeg skal teche videre, og ender ofte opp med mutas, selv om jeg vet det går på trynet.

Lenke til kommentar

Jeg kan gjerne være med på 2v2 og 3v3 ;)

Spiller protos får det meste nå, og føler det går ganske bra.

Har en venn av meg som sikkert også kan være med, så da kan vi spille litt 3v3 også. viss ikke flere vil være med. Da blir det jo 4v4 kanskje:)

 

Edit: Legg til Zonata (Kode:123) viss noen har lyst til å spille litt 2v2 eller lignende :)

Endret av Jrmaster35
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...