Gå til innhold

HTC Desire HD og Desire Z nærmer seg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at alle mobilprodusentene fortsatt jager megapiksler. 6-7 burde være maks, resten av penga bør heller ligge i optikken. Verstingen er Nokia N8 som kommer med 12 - tolv - megapiksler...

 

Men fortsatt klarer de få presset inn den største bildebrikken i mobiltelefoner til nå. I N8 sitt tilfelle er det ikke vits å klage, selvom jeg heller ikke trenger 12Megapixler på mine daglige spontane bilder. Det som er litt morsomt er at Apple faktisk har gått for en bildebrikker som gir veldige gode bilder, men også kn 5Megapixler! Hadde jeg ikke trodd om dem når den sjuke oppløsningen på skjermen.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at alle mobilprodusentene fortsatt jager megapiksler. 6-7 burde være maks, resten av penga bør heller ligge i optikken. Verstingen er Nokia N8 som kommer med 12 - tolv - megapiksler...

 

Men fortsatt klarer de få presset inn den største bildebrikken i mobiltelefoner til nå. I N8 sitt tilfelle er det ikke vits å klage, selvom jeg heller ikke trenger 12Megapixler på mine daglige spontane bilder. Det som er litt morsomt er at Apple faktisk har gått for en bildebrikker som gir veldige gode bilder, men også kn 5Megapixler! Hadde jeg ikke trodd om dem når den sjuke oppløsningen på skjermen.

 

Men likevel er det bortkastet. Bildekvaliteten hadde blitt bedre med den samme brikkestørrelsen i f.eks. 8 megapiksler. En av de største svakhetene til mobilkameraer er den dårlige bildekvaliteten i alt annet enn dagslys. Dette hadde blitt mye bedre med lavere pikseltetthet.

Vi ser det samme megapikselkjøret på mobiltelefoner nå som vi så på kompaktkameraer for et par år siden, der andre specs ble ofret på megapikselalteret.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Desire HD! Selger min HD2 om dette blir bra!

 

Jepp, så må du selge den når desire HD2 kommer i.... november?* Åh, så bra med produsenter som bare spyr ut modeller som om de laget SSD disker.

 

 

*Selvsagt lenge før dagens desireeiere har sett snurten av froyo.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Gleder meg til Desire HD! Selger min HD2 om dette blir bra!

 

Jepp, så må du selge den når desire HD2 kommer i.... november?* Åh, så bra med produsenter som bare spyr ut modeller som om de laget SSD disker.

 

 

*Selvsagt lenge før dagens desireeiere har sett snurten av froyo.

 

Det forandrer ikke på noe for noen, utenom de som absolutt skal ha det beste. Ok! Min telefon er ikke den beste om noen måneder! Gjør det telefonen min dårligere?

 

Det gir meg flere valg, varianter og presser ned priser på andre modeller, intet annet.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Går og går!

 

Det er noen som klarer uoffisielt å kjøre Android og Linux oppå Windows Mobile! Muligens vil vi se et fullverdig ROM en gang i fremtiden, men hvorfor ikke bare kjøpe en Desire HD da?

 

Går helt fint. Kjører egentlig ikke over wm, opprettes en linux kernel som stopper alt i i wm, bootes opp via SD kortet. Vw startes bare for å kunne opprette en kernel.

Har kjørt Froyo (2.2) i 4dager. Alt funker helt fint. Ikke noe annet en litt høyt batteriforbruk.

Det sweeteste av alt er at vil jeg ha wm tilbake softreseter jeg bare og velge wm når jeg booter neste gang. Der er det Energy ROM som gjelder.

Hd2 min har aldri vært bedre!

Så her er det bare å lese på XDA-developers for de som er intri!

Lenke til kommentar

Gleder meg til Desire HD! Selger min HD2 om dette blir bra!

 

Jepp, så må du selge den når desire HD2 kommer i.... november?* Åh, så bra med produsenter som bare spyr ut modeller som om de laget SSD disker.

 

 

*Selvsagt lenge før dagens desireeiere har sett snurten av froyo.

 

MYE bedre å måtte vente et år for å få det nyeste.....

 

Dessuten har du tydeligvis NULL peiling på hva som rører seg rundt i markedet. Provoseringen din faller jo helt igjennom når du så tydelig ikke vet noenting.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...