Gå til innhold

Se Froyo kjøre på Galaxy S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske ny på HTC fronten,så derfor vil jeg gjerne prøve ut en android phone.Likte veldig godt UI'n til froyo,har nå selv en samsung touchwiz f480 så blir en bra oppgradering,men er ikke sikker om jeg skal kjøpe galaxy eller vente til året er over.Synes jeg leste noe sted at de skal komme med 2ghz i begynnelsen av 2011 ellerno eller før 2011,vet ikke om dette stemmer men.

Lenke til kommentar

Hvordan oppdaterer man OS på Android iforhold til Apple og iOS? Market?

 

Det gjøres som oftest med en OTA-update (Over the air), du får melding om en oppdatering på telefonen og laster den så ned over Wifi/3G. Oppdateringen installeres og etter en reboot er alt på plass. Det kan også gjøres manuelt ved å kopiere filen over på minnekortet for så å gå inn i bootloaderen på telefonen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

jeg sitter fortsatt og venter på noen setter i gang tegra chipsettet og UI'n til nvidia.

 

Men ser lite vits i å kjöpe andriod telefon med 1ghz nå,så kommer det 2ghz etter nyåret:p,

Men bryr meg svært lite om spill til telefon.

 

Hvis du ikke bryr deg om spill, hva i alle dager bryr du deg om 1hz eller 2gz da? 1ghz er mer en nok for alt annet akkurat nå. ..og etter påske kommer 2.2ghz..og etter våren kommer 2.5gz, og etter sommeren kommer, osv osv..da kan vente forever, det kommer ALLTID noe nyere og bedre. Telefonen er gammel i det du har pakket den ut og skrudd den på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...