Gå til innhold

Fikser legg på-problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løsningen er vel Galaxy S? ;)

Tja, hvis du med "løsning" mener at det er morsommere med andre problemer, så får du jo bare kjøpe den en Galaxy S. Er imidlertid ikke sikker på om alle Galaxy S-brukerene som har hatt store problem med GPS-bruk, alvorlige signalproblem med 3G, lugging, ustabil software, osv, har opplevd det som så veldig morsomt. Selv om tabloidmedia elsker å skrive om visse produkt så betyr det ikke at andre produkt som får mindre omtale både på godt og vondt ikke fortjener god omtale, eller ikke har sine problemer. ;)

Lenke til kommentar

Ettersom du trekker frem SGS i ditt innlegg så kan jeg svare hvorfor jeg er glad jeg valgte SGS og ikke iPhone 4.

 

Hva gjør du når glassplatene på baksiden knuses? Det er lett å bytte på bakdeksel på "Plastic Fantastic"

 

Hva gjør du når iPhone må sendes inn for reperasjon? Har du en reserve telefon som kan bruke micro SIM kort.

Lenke til kommentar

Hva gjør du når glassplatene på baksiden knuses? Det er lett å bytte på bakdeksel på "Plastic Fantastic"

Jeg klarer faktisk å behandle tingene mine pent.

 

Hva gjør du når iPhone må sendes inn for reperasjon? Har du en reserve telefon som kan bruke micro SIM kort.

Du får ikke bare et micro SIM-kort i hånden. Du får med et vanlig SIM-kort med mulighet til å trykke ut både mini eller micro SIM.

Alt du trenger er mini SIM-kortet og en liten tape bit.

 

Desuten skal du ikke se bort i fra at flere kommer til å bruke micro SIM i tiden som kommer heller.

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 3. august 2010 - 18:05' timestamp='1280851542' post='16022966']

Hva gjør du når glassplatene på baksiden knuses? Det er lett å bytte på bakdeksel på "Plastic Fantastic"

Jeg klarer faktisk å behandle tingene mine pent.

 

Hva gjør du når iPhone må sendes inn for reperasjon? Har du en reserve telefon som kan bruke micro SIM kort.

Du får ikke bare et micro SIM-kort i hånden. Du får med et vanlig SIM-kort med mulighet til å trykke ut både mini eller micro SIM.

Alt du trenger er mini SIM-kortet og en liten tape bit.

 

Desuten skal du ikke se bort i fra at flere kommer til å bruke micro SIM i tiden som kommer heller.

 

Takk for info vedrørende SIM kort, det var jeg ikke klar over. Skal heller ikke se bort fra SIM frie løsninger for oss på berget heller i fremtiden.

 

Angående behandling så er en mobil en gjenstand som er tenkt å brukes, og å ha med seg over alt. Ikke et smykke som oppbevarer i et smykkeskrin og tas frem når man skal på høytidlige tillstellninger. Uhell er noe som skjer i.h.t. "Murphys Law"

 

Kunne godt tenkt meg en iPhone 4, men den har et par mangler (FM Radio og ekstra batteri mulighet) og glassflatene passer ikke sammen med min jobb. Lett for å skades når man kryper rundt på trange steder. Har lett for å skades når telefonen kommer i klem mellom megselv og metall. "Plastic Fantastic" gir litt etter, og er lett å bytte når deksel knekker.

Lenke til kommentar

glassflatene passer ikke sammen med min jobb. Lett for å skades når man kryper rundt på trange steder. Har lett for å skades når telefonen kommer i klem mellom megselv og metall. "Plastic Fantastic" gir litt etter, og er lett å bytte når deksel knekker.

Hvis man er redd for at iPhone skal ripes opp så er dette en meget god løsning:

http://www.zagg.com/invisibleshield/apple-iphone-4-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php

 

Når det gjelder "Plastic Fantastic" smarttelefoner som kommer i klem mellom deg og og metall så tipper jeg skjermen knuser lenge før plastdekslet.

Lenke til kommentar
Raptor' date=' 4. august 2010 - 01:45' timestamp='1280879113' post='16025390']

glassflatene passer ikke sammen med min jobb. Lett for å skades når man kryper rundt på trange steder. Har lett for å skades når telefonen kommer i klem mellom megselv og metall. "Plastic Fantastic" gir litt etter, og er lett å bytte når deksel knekker.

Hvis man er redd for at iPhone skal ripes opp så er dette en meget god løsning:

http://www.zagg.com/invisibleshield/apple-iphone-4-cases-screen-protectors-covers-skins-shields.php

 

Når det gjelder "Plastic Fantastic" smarttelefoner som kommer i klem mellom deg og og metall så tipper jeg skjermen knuser lenge før plastdekslet.

Nå er vi vel langt "Off-Topic" men prøver litt til.

 

Er ikke redd for riper. Mobil telefoner er jo tross alt en bruksgjenstand. Det er når glasset sprekker at det blir ille.

Hvorfor ødelegge et så lekkert design og god skjerm som iPhone 4 med forskjellige "Kondomer"?

 

Har som vane å ha telefonen med skjermen inn mot kroppen, "flesket" fordeler trykket og hindrer at skjermen sprekker.

 

Har lest en eller annen plass at iPhone har mulighet for FM radio, men Aplle har valgt å ikke aktivere FM radion i softwaren.

Lenke til kommentar

Har lest en eller annen plass at iPhone har mulighet for FM radio, men Aplle har valgt å ikke aktivere FM radion i softwaren.

Ja, det stemmer. Brikken for WiFi/Bluetooth både i iPhone 3GS og iPhone 4 har mulighet både til å sende samt motta FM-radio signaler.

 

Det siden oktober i fjord gått rykter om at Apple planlegger å komme med en App for å bruke denne... Ryktene sier at grunnen til at det tar lenger tid er at det skal integreres med iTunes Store (mulighet til å kjøpe sanger du hører), samt støtte for time-shifting (pause radio)

http://9to5mac.com/iPhone-fm-app

 

Edit:

FM-brikken i iPhone 3GS/4 brukes allerede til Nike+ funksjonaliteten...

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...