Gå til innhold

– Nokia N97 Mini mister også dekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel vel. Da antenne-hypen var på sitt verste var jo flere av disse fabrikantene ute og proklamerte at deres mobiler ikke mistet signal uansett hvordan du holdt dem. Rart at ingen gir dem mer tyn for dette?

 

"Antenne-skandalen" er jo medieskapt. Er det fordi iPhone4 er en så dundrene salgsuksess at alle absolutt må rakke ned på den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Antenne-skandalen" er jo medieskapt. Er det fordi iPhone4 er en så dundrene salgsuksess at alle absolutt må rakke ned på den?

Det er populært å hate Apple, vet du. Alle de kule barna gjør det.

 

Alle de kule barna har skjønt att iPhone er en overvurdert telefon, spesiellt teknologisk sett.

Att Apple har solgt 1,7mill på 3 dager viser bare hvor mange sauer det finnes i verden uten egen hjerne.

 

iPhone kjøpes fordi det er "så utjolig kult asssåååå" "hejjegud, min iPhone står SÅÅ i stil med mitt rosa pannbånd"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv er jeg strengt talt litt sur på apple fordi dem lager et i utgangspunkt genialt produkt men som var -fullstendig- ubrukelig for mitt bruk i tillegg til at det er for dyrt til at jeg kunne kjøpt det som en nr2-greie. Da er det lett å komme med flere argumenter for å mislike produktet.

 

Nå har mye blitt fixet i 4g versjonen, men jeg har allerede en telefon som gjør alt og har ingen reell grunn til å bytte.

 

 

Litt som å være på restaurant og maten på nabobordet ser litt bedre ut, men du har allerede fått din egen mat og bør spise opp den først. Hater apple :p

I mitt tilfelle er den kjipe maten en nokia, og kokken har gjort en dårlig jobb..

Endret av findon
Lenke til kommentar

"Antenne-skandalen" er jo medieskapt. Er det fordi iPhone4 er en så dundrene salgsuksess at alle absolutt må rakke ned på den?

Det er populært å hate Apple, vet du. Alle de kule barna gjør det.

 

Alle de kule barna har skjønt att iPhone er en overvurdert telefon, spesiellt teknologisk sett.

Att Apple har solgt 1,7mill på 3 dager viser bare hvor mange sauer det finnes i verden uten egen hjerne.

 

iPhone kjøpes fordi det er "så utjolig kult asssåååå" "hejjegud, min iPhone står SÅÅ i stil med mitt rosa pannbånd"

Utrolig hvor gode argumenter som kommer fra folk i disse iPhone relaterte sakene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple må være det tristeste (hvis det er et ord) selskapet i verden.... Hjelpe meg for en gjeng.

Ja, huff, så trist og slemt det er å påpeke at andre telefoner mister signalet hvis du holder/klemmer de på en spesiell måte.

 

Istedet for å hakke løs på de andre selskapene så kunne de svært gjerne brukt energien på å løse problemet.

 

Eller vent litt, det har de jo gjort. Deksel.... The way it's intended to be....

 

Og forskjellen er tap av signal, og minkende signal.

 

Hva med å vokse opp?

 

Å huff da? Den var da svært direkte og krenkende? Mente eg noe negativt om noe du liker?

 

Eller følte du bare for å kommentere min person istedet for saken?

Lenke til kommentar

Apple må være det tristeste (hvis det er et ord) selskapet i verden.... Hjelpe meg for en gjeng.

Ja, huff, så trist og slemt det er å påpeke at andre telefoner mister signalet hvis du holder/klemmer de på en spesiell måte.

 

I dette tilfellet handler det ikke om dette problemet i seg selv. Det handler om hvem som faktisk utfører testene, Apple er ikke på noen som helst måte en uavhengig kilde. Dette gjør de kun for å få mediestorm bort fra sin egen modell.

 

Og så for å forsvare iPhone 4 litt, Anandtech gjorde en ganske nøye test og fant ingen praktiske problemer med dette, tvert om var iPhone 4 antenna mer følsom enn tidligere generasjoner. Og nå som den usaklige overpriset bumper saken er gratis også, så er jo mye løst.

(Spesifikasjon spredning er fortsatt er farepunkt vel å merke.)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Hva med å vokse opp?

 

Å huff da? Den var da svært direkte og krenkende? Mente eg noe negativt om noe du liker?

 

Eller følte du bare for å kommentere min person istedet for saken?

Du må gjerne vise til hvor jeg siterer, nevner, eller på annen måte henviser til deg som gjør at du følte deg truffet mitt svar til artikkelen, i dette tilfellet apple.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...