Gå til innhold

Google kutter Nexus One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ikke lenger selge sin egen telefon.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/google_kutter_nexus_one/77401" title="Google kutter Nexus One">Les mer</a>

 

Kjipt. Jeg hadde håpet på at Google fortsatte med en egen telefon, og at neste versjon kanskje ble penere og lettere tilgjengelig. Med et såpass nytt OS som Android syntes jeg det er en stor fordel med rask tilgang til nyere versjoner. Er derfor ikke så interessert i en Desire e.l. med f.eks HTC Sense på toppen og måtte vente flere måneder på å kunne laste ned en tilpasset oppdatering av Anroid. Men dette behøver man kanskje ikke når Gingerbread kommer ut?

Lenke til kommentar

Synes også det er kjipt at Google avslutter mobil prosjektet deres. Synes at Nexus One var en kjempe telefon, utenlike. :thumbup:

 

Ville gjerne sett en Nexus Two eller liknene, med salg i butikkene i Norge. Ville ikke ventet et sekund før jeg hadde kjøpt den, spesielt etter jeg har prøvd ut Nexus One Rommen på min Htc Diamond =)

Lenke til kommentar

slik går det når man lager en liten vann kiosk midt ute i ørkenen..

 

Den sammenligningen der var som Hitler i slips på skøyter. Ihvertfall forstod ikke jeg hva du mente. Å selge en telefon som Nexus blir vel mer som å opprette en liten "vannkiosk" midt på sjøen? Det er tross alt ganske mange slike telefoner å velge mellom etterhvert, og om et par måneder kommer nok Nexus til å bli glemt av de aller fleste. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Var nok meint som at den er der, men når man ikkje seier at den er der til nokon så er det ganske så få som vil finne fram ;)

 

( Har altså ikkje sett ein einaste form for reklame for Nexus 1, som er ganske rart mtp. at det er Google som gir den ut. )

Lenke til kommentar

Var nok meint som at den er der, men når man ikkje seier at den er der til nokon så er det ganske så få som vil finne fram ;)

 

( Har altså ikkje sett ein einaste form for reklame for Nexus 1, som er ganske rart mtp. at det er Google som gir den ut. )

 

Ah! Så langt tenkte ikke jeg. Da ser jeg sammenligningen. Og er forsåvidt helt enig, Google har til dels seg selv å takke for dårlige salgstall. Og HTC Desire, selvsagt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...