Gå til innhold

Android klatrer raskt i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyder bra! De nøt vel også litt av iPhone-eiere som satt på benken og venta på iPhone 4 i juni. Skal bli spennende og se de neste tallene. Håper Android fortsetter å spise store deler av alle utenom iOS og BlackBerry, så de andre skjønner at de må få fingrene ut!

Lenke til kommentar

Man skulle kanskje tro det - iallfall så eksepsjonelt mye støy det har vært rundt Iphone denne våren. Likevel er Androids økning vesentlig større enn den tilbakegangen Apple opplevde i samme periode.

 

Ekstra spennende blir det også nå, som nye billig-droider kommer rullende. Både HTC Wildfire og Huawei U8230, eller Hei (!), som den muligens blir hetende plasserer seg rundt 2000-kronersmerket og lover å gjøre mye av det samme som sine storebrødre. Hvordan dette enn spiller seg ut, satses det iallfall friskt :)

Lenke til kommentar

Ikke bare det Fjarle, de er også store fordi de lager en helt fantastisk god total-løsning, god og stabil hardware, også er de uten tvil kongen av tastaturløsninger. BlackBerry er utrolig undervurdert i Norge, noe jeg egentlig er litt glad for, så kan jeg være litt mer unik enn alle Apple og HTC-kidsa. :)

Endret av kraftpapir
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man merker det dessverre godt. Det er så mange fullkomne idioter som klager og syter i kommentarene på Marked, fordi de har en kvart hjernecelle på deling med sin innavlede halvbrorfetter, og ikke er i stand til å forstå en skjit. Jeg blir trist.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...