Gå til innhold

HTC serverer Froyo før jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Raptor' date=' 7. juli 2010 - 13:55' timestamp='1278503712' post='15905197']

Blir ikke overasket hvis HTC utsetter det enda lenger. Blir samme som Hero. Først skal de slippe nye modeller med Android 2.2, også skal de få så mange som mulig til å kjøpe disse telefonene før de oppgraderer de gamle.

 

Hvor lenge skal folk gnåle om Hero? Den har fått oppdateringen sin, og det er bra det, men slutt å vær så ufattelig barnslig ved å stadig påpeke at en latterlig gammel telefon ikke blir oppdatert på dine premisser. Om du har en Hero og du synes det er så trist, så følg med i tiden å kjøp noe annet da vel. Hva trodde du kom til å skje når du kjøpte den? At tiden stoppet opp og utviklingen av ny teknologi og nye muligheter bare legges på is fordi du har kjøpt den EN ny telefon?!

 

Drittunger.

 

Ser ikke helt det umiddelbare savnet.. Hadde det vært feil på OS'et så hadde jeg forstått det, men det virker jo som bare det =)

 

De som maser mest er det mest uvitne dimlingene på siden her. Det er ikke noe hastverk så lenge OS'et fungerer. Er det en ting teknologien har dratt med seg den siste tiden så er det kravstore fjortisser som krever en ting de overhodet ikke har peiling på hvordan gjennomføres eller hva som kreves av ressurser. Det blir bare flaut å sitte å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en av grunnene til at jeg heller mot iPhone 4, fremfor en HTC- telefon med Android. HTC er utrolig trege med oppdateringer. Greit at de vil sikre at alt fungerer som det skal, men slikt bør ikke ta flere måneder.

 

Hvorfor skal det ikke ta flere måneder? Hvor lenge vil du at det skal ta? 2 dager? 2 uker?

 

Tror du ikke Apple bruker tid på sine oppdateringer? Spesielt når de har et par dritttelefoner de skal oppdatere, så burde de jo komme med noe nytt hver måned? Tro det eller ei, men Apple bruker evig lang tid selv. Hvor lang tid tok det ikke å implementere mms, klipp og lim osv osv? Og det er fortsatt vesentlige ting som mangler, så gi meg et godt svar på hvor de oppdateringene blir av? Bluetooth som fungerer, mms som fungerer, smartere løsninger, snarveier.. osv osv, du vet ALT det som Android har klart på de få månedene de har levd, men som Apple fortsatt ikke fullfører.

 

Du hører til Apple, men den stråmanns tankegangen din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lenge skal folk gnåle om Hero? Den har fått oppdateringen sin, og det er bra det, men slutt å vær så ufattelig barnslig ved å stadig påpeke at en latterlig gammel telefon ikke blir oppdatert på dine premisser. Om du har en Hero og du synes det er så trist, så følg med i tiden å kjøp noe annet da vel. Hva trodde du kom til å skje når du kjøpte den? At tiden stoppet opp og utviklingen av ny teknologi og nye muligheter bare legges på is fordi du har kjøpt den EN ny telefon?!

 

Drittunger.

Her traff vi vist en nerve... :D

Hvis du faktisk leser det du siterer så er jeg ikke kritisk til at Hero ikke oppdateres lenger, bare til de utallige utsettelsene som HTC kom med.

 

De som maser mest er det mest uvitne dimlingene på siden her. Det er ikke noe hastverk så lenge OS'et fungerer. Er det en ting teknologien har dratt med seg den siste tiden så er det kravstore fjortisser som krever en ting de overhodet ikke har peiling på hvordan gjennomføres eller hva som kreves av ressurser. Det blir bare flaut å sitte å lese.

Godt å se at du har selvinnsikt! :)

Jeg synes på en annen side at det er flaut at enkelt bruker ord som "Drittunger" i denne debatten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ser ikke helt problemet. Android-plattformen er muligens fragmentert, uten at det betyr så mye i praksis, men dette at det tar litt tid for f.eks. HTC å pushe ut oppdateringer til telefonene sine er visstnok forferdelige greier, ja det får rett og slett mange til å velge iPhone i stedet for Android. Nå kom nettopp Apple med iOS4 til sine telefoner, de nyeste får en del oppdateringer, de eldste får færre oppdateringer, såvidt jeg vet får man ikke iOS 4 i det hele tatt til noen telefon eldre enn 3G. Greit. Med andre ord er altså også iPhone-plattformen fragmentert, selv om den bare består av en bitteliten brøkdel av antallet telefoner som finnes med Android. Og hvor ofte får man oppdateringer til disse Apple-telefonene? En gang i året. Ikke akkurat noen voldsom hyppighet på nye versjoner av OSet der heller, med andre ord.

 

Det hadde nok blitt langt færre klager om Google rett og slett ikke annonserte noen ny versjon, men ventet til HTC, Samsung, Motorola, LG og alle sammen hadde tilpasset 2.2 til sine telefoner, og så plutselig slapp de 2.2 til alle samtidig. For eksempel i mars neste år.

Lenke til kommentar

Dette er en av grunnene til at jeg heller mot iPhone 4, fremfor en HTC- telefon med Android. HTC er utrolig trege med oppdateringer. Greit at de vil sikre at alt fungerer som det skal, men slikt bør ikke ta flere måneder.

 

Hvorfor skal det ikke ta flere måneder? Hvor lenge vil du at det skal ta? 2 dager? 2 uker?

 

Tror du ikke Apple bruker tid på sine oppdateringer? Spesielt når de har et par dritttelefoner de skal oppdatere, så burde de jo komme med noe nytt hver måned? Tro det eller ei, men Apple bruker evig lang tid selv. Hvor lang tid tok det ikke å implementere mms, klipp og lim osv osv? Og det er fortsatt vesentlige ting som mangler, så gi meg et godt svar på hvor de oppdateringene blir av? Bluetooth som fungerer, mms som fungerer, smartere løsninger, snarveier.. osv osv, du vet ALT det som Android har klart på de få månedene de har levd, men som Apple fortsatt ikke fullfører.

 

Du hører til Apple, men den stråmanns tankegangen din.

Ajaj, ingen grunn til å være stor i kjeften her.

Jeg mener de burde greie slikt på ca 1 mnd. Nå har jeg selvsagt ingen ordentelig innsikt i hvordan prossedyren er men jeg kan ikke tenke meg at dette arbeide tar flere måneder. Hvordan Apple vet jeg ikke mye om, men det blir litt anderledes da de styrer alt selv, slikt som på Nexus One. Jeg vet at Apple tidligere har vært trege på de ting du nevner der, og det er grunnen til at jeg ikke har kjøpt iPhone tideligere. Men med nye iPhone 4 så har faktisk Apple et produkt til å kjempe med de heftigste smarttelefoner. Tidligere hadde iPhone dårlig kamera, ingen multitasking og få smartmuligheter. Dette har de nå gjort med. Og foresten, Crisz, så har jo alle telefonene mulighet til siste oppdatering (iOS4).

Lenke til kommentar

Nei, iphone 2G får ikke ios 4 og iphone 3G får bare en begrenset utgave av ios4 (du kan riktignok aktivere "fullversjon" av ios4 med jailbreak, men da får du en telefon som er treg som lim! vi snakker seriøst lag på mellom 5-10 sekunder for enkelte operasjoner).

 

Og tro meg, HTC oppdaterer Sense for å få ut froyo oppdateringen så snart som mulig. Å forvente at dette er noe som kan gjøres på en måned er forholdsvis optimistisk, bare betatesting i seg selv burde ta lenger tid enn en det :)

Endret av zlinky
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...