Gå til innhold

Firefox 4.0 beta offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ikke an å dobbeltklikke for ny fane. :thumbdown:

 

Ellers er det mer eller mindre en ren kopi av Opera.

Går fint her.

 

Må si at utseendet er mer eller mindre nøyaktig det samme som 3.7 alfaen har hatt lenge, og å si at det er en kopi av opera er nok å ta veldig hardt i.

Lenke til kommentar

Går ikke an å dobbeltklikke for ny fane. :thumbdown:

 

Ellers er det mer eller mindre en ren kopi av Opera.

Går fint her.

 

Må si at utseendet er mer eller mindre nøyaktig det samme som 3.7 alfaen har hatt lenge, og å si at det er en kopi av opera er nok å ta veldig hardt i.

 

Nøyaktig kopi er det nok ikke, men ganske mye er likt. Opera var først med faner og også først med å putte menyknappen oppe i venstre hjørnet på den måten tror jeg. Hvis firefox kopierer muligheten for å dra fanene ned for å vise forhåndsvisning så blir den enda mer lik...

Lenke til kommentar

Æsj, de har jo forandret hele interfacet jo.. Nei takk, holder meg til 3.6, det er slik Firefox skal være for min del.

 

 

Likte IKKE hvordan 4.0 ser ut. Holder meg også til 3.6.

Det er alltid høylytt klaging ved design endringer. Sånn var det med Windows XP, sånn var det med Vista, og W7 og med mange andre produkter. Men et par måneder etter lansering, når folk har fått vendt seg til det nye, blir det stille... Mange innrømmer til og med at det nye designet er mye bedre enn det gamle etter litt tid...

 

Men dette fenomenet vil nok aldri forandre seg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mozilla har visst gått glipp av selve poenget med å stille fanene oppover. Nemlig å utnytte plassen som ellers er tilregnet rammen for vinduet. Når de i tillegg har fjernet funksjonen med å åpne faner ved dobbeltklikk til høyre for den ytterste fanen, lukter det litt råtten fisk. Er egentlig utrolig at det skal være så vanskelig å designe ein feilfri nettleser. Jeg klarer å lage en skisse på 10 minutter.:thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke at de plasserer fanene helt øverst.

Har prøvd det på dagens utgave, og gikk raskt tilbake.

Kommer nok til å plassere de slik det er i dagens utgave av Firefox.

 

Forøvrig så er som vanlig Digi mere grundig i presentasjon av nyheter.

Endret av johome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...