Gå til innhold

Lesehest i sommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare fått sett på en Kindle, og det var som å se en utskrift plassert bak et tynt lag plast, på en god måte.

Så jeg vurderer å anskaffe en Kindle selv til høsten pga jeg får så begrenset plass om jeg skal fortsette å handle inn så mye bøker.

Lenke til kommentar

nå er det da forsatt slik at det er stor forskjell på nettutgaven av en avis som er gratis og papirutgaven som man må kjøpe. nå er det få ( om det eksister i det hele tatt ) aviser som lar det abonnere på nettutgaver. hvis man sameligner og leser papir utgaven og så leser den samme utgaven på en pc skjer så er det noe som ikke stemmer. bokstavene/teksten får liksom feil format det samme med bildene

Lenke til kommentar

Følger det med en "bokmerkefunksjon" i en sånn e-bokleser?

 

Ja - i alle fall på iPad'en. Den synkroniserer også slik at den husker hvor langt du har kommet i boka selv om du bytter på å lese på iphone og ipad f.eks.

 

Så så vidt på en kindle her for ett par uker siden. Ble helt satt ut av blinkingen og styringen når en byttet side. Venner en seg til dette noen gang?

 

-Vegar

Lenke til kommentar

Så så vidt på en kindle her for ett par uker siden. Ble helt satt ut av blinkingen og styringen når en byttet side. Venner en seg til dette noen gang?

Det kommer nok an på personen. For meg ble Kindle, inkludert sidebytte, "usynlig" med en gang jeg satt meg ned for å lese en bok. Altså etter å ha kommet gjennom den initielle "ooh ny elektronisk dippedutt" fasen.

Lenke til kommentar

Er bare bra at de bruker papir, plenty med forferdelig udugelig Sitka gran å ta av, de skal bare gå beserk og sage ned det de finner for den kan ikke brukes til noe annet enn papir, dårlig brennverdi ellers og sprer seg som fy, ikke særlig godt egnet til juletre heller.

 

Uansett, så er ikke dette så veldig overraskende dog, tror også for enkelte at følelsen av en bok mellom hendene har litt og si det også.

Har hørt enkelte kommentere at "Papirlukten" har noe å si også men jeg leser ikke såpass mye bøker at jeg kan si meg enig med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...