Gå til innhold

Surfer fritt med Opera Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart tilbud, men så veldig bra er det vel ikke. Datamengdene man klarer å rake sammen med Opera Mini er så små at det ikke er noe penger å snakke om uansett. Men om det er det som må til for å få folk til å bruke teknologien de har i lommen, så er det jo supert. ^^

 

Gleder meg forøvrig til de slipper Opera Mobile til Android. Det tror jeg blir bra.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Det vi mangler er en Opera Mine iPad-edition, men hvem vet - kanskje det kommer en vakker dag? Det hadde iallefall vært helt gull, er litt for få surfe-valg på epleproduktet idag. (iPhone-app'n fungerer ikke optimalt når man har en så stor skjermflate tilgjengelig.)

Om du er på utkikk etter noe som er tilpasset stor skjerm med rask datatilkobling er nok ikke det å gå fra Safari til Opera Mini et skritt i riktig retning.

Lenke til kommentar

Det vi mangler er en Opera Mine iPad-edition, men hvem vet - kanskje det kommer en vakker dag? Det hadde iallefall vært helt gull, er litt for få surfe-valg på epleproduktet idag. (iPhone-app'n fungerer ikke optimalt når man har en så stor skjermflate tilgjengelig.)

Om du er på utkikk etter noe som er tilpasset stor skjerm med rask datatilkobling er nok ikke det å gå fra Safari til Opera Mini et skritt i riktig retning.

Opera Mini er rett og slett ikke bra nok (med mindre du har en non-smartphone) til vanlig bruk. Men om man vil begrense båndbredde bruk eller om man har dårlig oppkobling vil det nok hjelpe godt på hastigheten.

Lenke til kommentar

Min iPad har nå både 3G og Wifi, men uansett om jeg kun hadde hatt Wifi ville ikke kortere lastetid vært feil. Men igjen; det var ikke dagens Opera Mini jeg ønsket meg. Det som hadde vært kjekt var en spesialutviklet variant som var tilpasset pad'ns touch-screen og skjermflate.

 

Med nærmere ettertanke er det sikkert mer sannsynlig med en tilpasning av Opera Mobile hvor man vel allerede i dag har "Turbo" tilgjengelig?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...