Gå til innhold

Endelig kommer Hero-oppdateringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ventet lenge på Android 2.1 til HTC Hero?

Jaaaaa! :D

 

Men stemmer det at man ikke kan legge inn custom ROMs etter man har lagt inn 2.1 HTC ROM?

 

Jeg er litt skeptisk, sto et sted at denne updaten "wiper" hele telefonen. Hvordan får jeg ut kontaktlista mi og slikt før denne updaten kommer?

Jeg har brukt Mobile Backup II tidligere, med den kan man ta vare på kalender, kontakter, sms og ringelogg.

Bare kjør backupen og kopier filene fra minnekortet til en PC.

Etter at du har oppdatert telefon legg filene fra PCen over på minnekortet igjen og kjør restore.

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Lagrer du ikke kontaktene dine som google kontakter? Hvis du gjør det så ligger alle kontaktene dine lagret på nettet. Så når du syncer telefonen etter oppgraderingen kommer alle kontaktene tilbake som før.

Hvor finner man derimot den nye oppdateringen? Leste en plass at den skulle komme automatisk til telefonen, men finnes det en plass jeg kan få tak i denne første oppdateringen manuelt?

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noe google-sync, fordi jeg fikk alle email-kontaktene ned på mobilen første gang jeg slo den på. Og det var et fullstendig kaos av mail og telefonnumer i kontaktlista.

Den første updaten kommer nok neste uke, men noen fant ut at man kan skru datoen frem til juli på telefonen, så popper mini-updaten opp med en gang. Gjorde det hos meg. Så skrur du bare tilbake datoen igjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noe google-sync, fordi jeg fikk alle email-kontaktene ned på mobilen første gang jeg slo den på.

Du kan vel bare velge å synce alt opp med google sync. Mye mye lettere å holde styr på alt da. Samt at du får navn\mail etc opp når du skriver mail i gmail. Og om du bytter telefon, så trenger du ikke løfte en finger.

Lenke til kommentar

Men ikke 2.1 upgrade. Det er bare en mini-upgrade som gjør telefonen klar for 2.1. Ikke hyl enda.

 

Dessuten vet jo alle hva som skjer når 2.1 er kommet. Når vi endelig er ferdige med å nerdrage i et halvt år på forumer, tar det en uke, så er det

 

"WHEN WILL 2.2 FOR HERO ARRIVE!!?? RAGERAGEDIEDIEFUCKHTC!!!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...