Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Hazel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette irriterer meg. SE går i samme retning som Toyota med sin Prius. Dette handler om å "føle seg miljøvennlig" enn å faktisk være miljøvennlig. Hvorfor det? Må disse grønne mennesker ha en miljø vennlig mobil så hvorfor ikke kjøpe en gammel brukt mobil? Da har de virkelig bidratt med å spare miljøet ved å ikke kjøpe enda et nytt produkt og faktisk hindret litt mer elektro søppel. Disse "miljø mennesker" kjører gjerne en diger SUV, har klima anlegget i huset på fullt, gulv varme hele høst og vinter men en miljø vennlig mobil som de kan ta med på selskaper å skryte av. Go Die!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei

 

Jeg ser denne modellen og søstermodellen Elm, har fått endel kritikk på nettet angående dårlig dekning, mulig grunnet snål plassering av antennen i telefonen. Har ikke funnet noen tester som sier noe om dette, kun brukererfaringer.

Noen som har mere info rundt dette? Var dette noe Amobils tester la noe merke til under testen? Dere har jo hatt både Elm og Hazel på test så dere burde kunne si noe om dette.

 

Edit: Ser dere nevner at dekningen var noe lavere enn på andre tlf, men at det aldri var noe problem, så da fikk jeg svar likevel. Gjeldere å lese alt gitt :w00t:

Endret av Aldursil
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...