Gå til innhold

Akam-treff i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en ekstra Canon dSLR de kan ta med for utlån denne dagen? :)

 

Hvis jeg har mulighet til å være med kan jeg sikkert stikke innom redaksjonen og plukke med meg en 450D du kan låne. Kanskje en 550D, men det spørs hvor langt Erik er kommet i testingen. Har du objektiv, minnekort og batteri selv?

Lenke til kommentar

Har objektiver, SD minnekort og batterier til 450D (vet ikke om de batteriene/batterigrepet passer 550D). Sykt hyggelig av deg om du gjør det hvis du har tid! Settes pris på :D

 

EDIT: Sjekket batterikompatibilitet, 450D og 550D. Så om du presterer å raske med deg sistnevnte trengs det et batteri også

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Har objektiver, SD minnekort og batterier til 450D (vet ikke om de batteriene/batterigrepet passer 550D). Sykt hyggelig av deg om du gjør det hvis du har tid! Settes pris på :D

 

EDIT: Sjekket batterikompatibilitet, 450D og 550D. Så om du presterer å raske med deg sistnevnte trengs det et batteri også

 

Skal ikke være noe problem, men det er ikke sikkert det er fulladet.

Lenke til kommentar

skulle gjerne vært med, men er så forbaska dyrt med tog fra halden til oslo så må stå over den :/

Totalpris maks 398kr. Er jo ikke FORBASKA dyrt.

Den diskusjonen har vi allerede hatt. For de med stramt budsjett, så er faktisk 400 kroner mange penger.

Legger meg flat

Lenke til kommentar

Jeg var innom jobben i dag og plukket opp et 450D-hus som jeg tar med. Jeg kan også ta med meg en 18-135 IS dersom noen har lyst til å leke med den, og hvis noen føler for å leke seg med en Lensbaby Composer med makro/tele/vidvinkel-kit og optics kit, er det bare å si i fra.

 

NB! Jeg tar med dit og tilbake, men folk som har ytret ønske om å låne noe, må belage seg på å bære det med seg mens vi er der. Jeg har nemlig ikke tenkt å opptre som noe vandrende fotoutstyrsbibliotek som kan sjekke inn og ut fotoutstyr hele tiden.

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg kommer.

 

Kom forresten på at jeg har litt annet rask liggende hjemme, som jeg kan ta med om noen ønsker å leke:

 

Olympus E-PL1 med kitobjektiv (14-42mm)

Olympus E-P2 med elektronisk søker og Panasonic 20mm f/1.7

 

You borrow you carry, you break it you buy it, men jeg kan som sagt ta med om det er interesse for det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...