Gå til innhold

Test: Acase CS-160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke IR, jeg bruker mobiltelefonen og styrer HTPC'en via WLAN. Da kan jeg scrolle gjennom hele video- og musikk-samlingen som ligger på serveren.

 

Da slipper jeg også å lure på hvor barna eller kona har gjort av fjernkontrollen.

 

Jeg kjøpte forresten en Harmony for to år siden. Den varte i 2 uker før den var ødelagt...

Lenke til kommentar

Du trenger ikke IR, jeg bruker mobiltelefonen og styrer HTPC'en via WLAN. Da kan jeg scrolle gjennom hele video- og musikk-samlingen som ligger på serveren.

 

Da slipper jeg også å lure på hvor barna eller kona har gjort av fjernkontrollen.

 

Har Harmony One som jeg holder meg til, og er uten både kjerring og unger, så jeg vet hvor ting er ;)

Har prøvd en del løsninger på Android, men faller stort sett tilbake på den gode gamle fjernkontrollen.

 

Det er jo så søkka unødvendig med en ekstra usb-dings utenfor kabinettet...

Lenke til kommentar

Det der blir ruter/brannmur. Perfekt å stue vekk i et skap, en hylle, eller noe liknende. Jeg har sett en del etter slike enkle og passive strømforsyninger, men har kun funnet dyre greier i utlandet.

Atom D510 med dual LAN i en slik boks blir bra saker. Sannsynligvis litt kjøligere også, siden 330+Ion er oppgitt til 20 W TDP (8+12), mens D510 er 13 W TDP.

 

Også teiper vi en 12 cm vifte oppå perforeringene på toppen, og river ut 5 cm viften i bakkant.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det der blir ruter/brannmur. Perfekt å stue vekk i et skap, en hylle, eller noe liknende. Jeg har sett en del etter slike enkle og passive strømforsyninger, men har kun funnet dyre greier i utlandet.Atom D510 med dual LAN i en slik boks blir bra saker. Sannsynligvis litt kjøligere også, siden 330+Ion er oppgitt til 20 W TDP (8+12), mens D510 er 13 W TDP.Også teiper vi en 12 cm vifte oppå perforeringene på toppen, og river ut 5 cm viften i bakkant.

 

Det er vel ikke du som er mannen bak http://thereifixedit.failblog.org/ ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Mye moro kan lages i stua ved hjelp av CS-160.

 

Les mer

 

Hvis du også skal montere en optisk enhet i kabinettet, kan ikke lagringsmediet være høyere enn 7 mm. Hvis du ikke trenger et optisk enhet, er det null problem i å bruke 9,5 mm-produkter.

 

Hvordan har dere kommet fram til 7 mm tykkelse her? Jeg kan ikke se noen grunn til at 9 mm ikke skal gå om man skal ha en optisk enhet.

 

Har dere prøvd å montere inn en HDD og en optisk enhet?

 

Antar svaret er "nei". Tror også det går opp et lite lys for artikkelforfatteren hvis han prøver. De siterte setningene over vil da forsvinne ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...