Gå til innhold

Microsoft vil ha lyse idéer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... ligner ikke dette på... hva var det nå igjen...

Det var Innovators all calling eller var det... (Jk)

Dette er direkte kopi av Nokia's Calling All Innovators-konkurranse og N8 Make My Application.

CAI har blitt holdt i flere år.

Copycat 2 da extreme! :nei:

Endret av Howy95
Lenke til kommentar

Jeg har et forslag: Gi Ballmer sparken.

 

huh? hvorfor i all verden da?

 

Har ett veldig positivt inntrykk av han.. Han blir fremstilt som en idiot mange steder, men har sett ett par seriøse intervju med han på youtube. og han virker meget dyktig!

At han er retorisk betyr ikke at han gjør jobben sin godt. Sammenlignet med Steve Jobs mangler han dessuten også mye på retorikken. Jeg anser Steve Ballmer for å være god til å optimalisere ting som et maskinverk. Windows 7 er tross alt blitt ganske lettkjørt. Men å lage konsepter som er enkle og logiske for hjemmebrukere, kan han ikke. Dersom du ser på skjermbilder av nye Windows Live Messenger osv. er det direkte til å bli flau av. Altså er de flinke på det tekniske, men mangler et godt utgangspunkt å jobbe ut i fra. Dersom jeg hadde følt at Microsoft virkelig hadde hørt på meg som kunde, ville jeg lett ha skrevet mangfoldige sider om hvordan de radikalt kan forbedre Windows og programpakker som medfølger.

Lenke til kommentar

Hmmm... ligner ikke dette på... hva var det nå igjen...

Det var Innovators all calling eller var det... (Jk)

Dette er direkte kopi av Nokia's Calling All Innovators-konkurranse og N8 Make My Application.

CAI har blitt holdt i flere år.

Copycat 2 da extreme! :nei:

Dette foregår over alt. Microsoft er langt fra alene om å snappe gode idéer fra andre selskap. Mange har nok rappet Microsoft sine gullkorn opp gjennom årene også :)

Endret av espen88
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...