Gå til innhold

Nordmenn søker etter Ipad


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frykter at denne blir minst like treig som min eee 1008he

Da blir den likevel kjappere enn Ipad.

http://www.anandtech...dtech-review/17

Kjapphet som i at jeg kommer meg kjapt inn for å lese mail/surfe på nett osv., ikke tallknusing. Jeg har sluttet å lese mail på EEE-en pga det er en pest og en plage å vente så enormt lenge. Går mye kjappere på mobilen min, selv om den ikke har en tredel av kraften til EEE-en.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Kjapphet som i at jeg kommer meg kjapt inn for å lese mail/surfe på nett osv., ikke tallknusing. Jeg har sluttet å lese mail på EEE-en pga det er en pest og en plage å vente så enormt lenge. Går mye kjappere på mobilen min, selv om den ikke har en tredel av kraften til EEE-en.

 

Amøbe:

 

Hva med å installere noe annet enn Windowzzzzz? Ubuntu booter på min i løpet av 15-20 sekunder. Ipod vil ikke være raskere enn en mobil som er på den heller.

Lenke til kommentar

edit: bæsja litt på leggen. 12" versjonen kjører (vanlig) Windows 7, 10" kjører Windows Embedded Compact 7 (som Windows Phone 7 er bygd på visstnok).

 

Who cares? Man installerer da et ordentlig OS når en får produktet i hendene...

Lenke til kommentar

Prøvde ikke ASUS seg på dette for 8-10 år siden uten at det ble noe særlig suksess? Eller var ikke ASUS på banen med pcer på den tiden?

 

Mulig, men journalistene får ikke våte drømmer når Asus slipper noe nyttig. Når Apple slipper noe unyttig derimot, så er det lakenvask langs hele Akersgata... Etter det kan andre aktører komme med bedre produkter enn hva folk flest kjøper...

Lenke til kommentar

Who cares? Man installerer da et ordentlig OS når en får produktet i hendene...

 

Ja, du, jeg og sikkert flere av de som leser Hardware.no gjør nok det, men det er interessant for mange, inkludert meg selv, å vite hvilket OS produktet blir levert med som standard uansett.

Lenke til kommentar

Artikkel-bildet var svært blikk fangende! Kudos for den!

 

Angående EEE Pad eller hva de kaller den, Apple kommer med god forsprang der, virker som alle andre henger etter Apple. =/

Alle andre henger ikke etter Apple, alle andre lanserte sin først tablet for 8-10 år siden. Apple lanserte sin første tablet for 2 måneder siden

Lenke til kommentar

Hakkete menyer gjør meg komplett syk i hodet og sjelen. Iphone hadde SMOOOOOTHE menyer allerede for 5 år siden (eller fra den kom) og har aldri tvunget kjøperen til å føle "oj oj kræsjer den nå? ... eller nå? ... eller nå?".

 

Jeg har selv sett iPhones kræsje og ingenting er perfekt, og jeg har fryktelig lyst til å bruke penger på noe annet enn Apple-produkter, men KOM AN da Asus!!! Og absolutt alle andre, KNØ ferdig noe som ikke hakker som en berserk kannibal-inuitt med selhakke og høtt.

 

Argh!

Lenke til kommentar

Kjapphet som i at jeg kommer meg kjapt inn for å lese mail/surfe på nett osv., ikke tallknusing. Jeg har sluttet å lese mail på EEE-en pga det er en pest og en plage å vente så enormt lenge. Går mye kjappere på mobilen min, selv om den ikke har en tredel av kraften til EEE-en.

 

Amøbe:

 

Hva med å installere noe annet enn Windowzzzzz? Ubuntu booter på min i løpet av 15-20 sekunder. Ipod vil ikke være raskere enn en mobil som er på den heller.

Jeg har ubuntu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...