Gå til innhold

Messe hos Fotovideo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes FotoVideo har bra messepris på: Think Tank Glass Taxi, liten sekk for store objektiver

Varenummer: 117641

Messepris kr 1271,00. Pris på nettsiden idag kr 1095,00.

Da setter de altså opp prisen med kr 176,00 under messen.

 

De får nok solgt for folk tror det er billig når det er messe.

Lenke til kommentar

Synes FotoVideo har bra messepris på: Think Tank Glass Taxi, liten sekk for store objektiver

Varenummer: 117641

Messepris kr 1271,00. Pris på nettsiden idag kr 1095,00.

Da setter de altså opp prisen med kr 176,00 under messen.

 

De får nok solgt for folk tror det er billig når det er messe.

 

Den koster 931 kroner ? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101083

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Synes FotoVideo har bra messepris på: Think Tank Glass Taxi, liten sekk for store objektiver

Varenummer: 117641

Messepris kr 1271,00. Pris på nettsiden idag kr 1095,00.

Da setter de altså opp prisen med kr 176,00 under messen.

 

De får nok solgt for folk tror det er billig når det er messe.

 

Den koster 931 kroner ? http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101083

 

Ja, de har nå satt ned prisen på hjemmesiden, men messeprisen i katalogen er kr 1271,00

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet her om dagen da jeg var innom FV på jakt etter en Crumpler-bag. Jeg fant en jeg ville ha, med prislapp på 1490,-. Glad og fornøyd tok jeg den med til kassa, bare for å bli fortalt at "Crumpler-bager -50%" egentlig betyr "Crumpler-bager OPPTIL -50%".

 

Rabattene på Crumpler-bager varierer fra 20% og opp til 50%, og jeg lurer på om ikke noen er uten rabatt også. I tillegg var de 20% som det var på "min" bag beregnet fra en pris på 1590,- og ikke den prisen som stod på lappen.

 

Jeg la fra meg bagen der jeg fant den og gikk hjem uten å kjøpe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Skuffet ble også en kjenning av meg som var nedom der og fant ut at "20% på alt Pentax" kun gjaldt det de hadde på lager for tiden. Hvilket ikke var stort viste det seg.

 

Jeg stemmer for årlig jaktsesong på markedsføringsfolk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Utropene "50% på Crumpler" og "25% på Pentax" i messeblekka er således rimelig missvisende (selv om de har sitt på det tørre ved hjelp av "liten skrift" unntak). Sjappa er veldig nærme å komme på min "aktører jeg ikke gidder å sjekke når jeg skal ha noe" - liste.

 

De bør være forsikte med for mye av denne typen "på kanten" markedsføring. Det kan fort gjøre mer skade enn nytte.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...