Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia X10 Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hatt denne i demo siden i går. Smarte løsninger i forhold til skjermen! Savner dog X10s store skjerm til ren nettsurfing, men alt fungerer i grunn greit på Mini. Satt opp LED light fra marked også, så jeg har lommelykt :) awesome!

 

De som kjøper sort får også sølvdeksel, og de som kjøper hvit får også limedeksel.

 

 

No word on red or pink, thou.

Lenke til kommentar

Vurderer denne telefonen sterkt. Det jeg er meget skeptisk til er taletiden. Har dere testet hvor lang tid den klarer med snakking. Klarer den f.eks. 2 timer snakk pr dag i 2 dager uten å lade?

 

EDIT: Og hvordan blir X10 mini pro i forhold? Får den norsk qwerty tastatur?

Endret av yhagger
Lenke til kommentar

Madammen er forelsket så da er det vel bare en ting å gjøre, RMNZR: Sees om en liten time!

 

Til min egen bruk derimot blir det nok for begrenset og det er ingen telefon på markedet pr idag som vil få meg til å bytte ut min Nexus One. På en telefon som X10 Mini spiller nok ikke Android-versjonen så stor rolle, men Froyo (2,2) er virkelig et stort steg framover for Android. Det er synd at det blir så store forsinkelser på oppdateringene, jeg hadde eid en X10 idag om den hadde hatt v2,1 og hadde nok irritert meg over at 2,2 ikke var tilgjengelig. Kanskje et lite selskap som SE kunne klart å vært raskere på foten og kommet fortere med oppdateringene? Det hadde vært et viktig konkurransefortrinn mot f.eks HTC og Samsung.

 

Uansett, X10 mini er en fantastisk søt liten sak, kan ikke vente til å se og leke selv. :)

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

 

Vi har ikke rukket å teste taletiden på denne enda. Jeg tviler imidlertid på at du klarer 2 dager med 2x2t samtale - maksimal taletid oppgitt av Sony Ericsson er nemlig 4 timer, og du trenger litt strøm til skjerm, prosessor etc. også..

 

Så dette er nok neppe telefonen for proffbrukeren som trenger lang taletid.

 

Vil anslå vi lå på 0,5-1 time samtale om dagen i testperioden, og da lå vi som det står i testen på i underkant av 2 døgn batteritid.

 

Har ikke fått sett på X10 Mini Pro selv enda, så kan ikke uttale meg om tastaturet der enda. Test av denne vil såklart dukke opp her på Amobil med tid og stunder:)

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

 

Vi har ikke rukket å teste taletiden på denne enda. Jeg tviler imidlertid på at du klarer 2 dager med 2x2t samtale - maksimal taletid oppgitt av Sony Ericsson er nemlig 4 timer, og du trenger litt strøm til skjerm, prosessor etc. også..

 

Så dette er nok neppe telefonen for proffbrukeren som trenger lang taletid.

 

Vil anslå vi lå på 0,5-1 time samtale om dagen i testperioden, og da lå vi som det står i testen på i underkant av 2 døgn batteritid.

 

EDIT: Gir kalenderen som er synket fra Exchange varsler og funksjon som den innebygde?

 

Har ikke fått sett på X10 Mini Pro selv enda, så kan ikke uttale meg om tastaturet der enda. Test av denne vil såklart dukke opp her på Amobil med tid og stunder:)

 

 

Sukk.. Denne telefonen hadde virkelig vært bra hvis batteritiden hadde vært som de fleste andre SE telefoner på ca 7-8 timer taletid. Veldig dumt! Å lade telefonen hver kveld blir mye i lengden...

Endret av yhagger
Lenke til kommentar

Et spørsmål - når skal folk begynne å få med seg at det skrives "verken" og ikke "hverken"? Når det er snakk om journalistikk på en så høyt nivå som Amobil, så forventer jeg egentlig riktig rettskriving. Men ellers så var det en bra test, og fortsett med den bra jobben! :thumbup:

Endret av Bullet in the Head
Lenke til kommentar

Et spørsmål - når skal folk begynne å få med seg at det skrives "verken" og ikke "hverken"? Når det er snakk om journalistikk på en så høyt nivå som Amobil, så forventer jeg egentlig riktig rettskriving. Men ellers så var det en bra test, og fortsett med den bra jobben! :thumbup:

 

Hva snakker du om? Det er da lov til å skrive begge deler. se her: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=hverken&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Lenke til kommentar

Et spørsmål - når skal folk begynne å få med seg at det skrives "verken" og ikke "hverken"? Når det er snakk om journalistikk på en så høyt nivå som Amobil, så forventer jeg egentlig riktig rettskriving. Men ellers så var det en bra test, og fortsett med den bra jobben! :thumbup:

 

Hva snakker du om? Det er da lov til å skrive begge deler. se her: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=hverken&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Oi, min feil! Unnskyld utbruddet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...