Gå til innhold

Zonealarm klar i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel kanskje pga da at Matousec tester feil, jeg har brukt både gratis og betalings versjon av Zonealarm og den fungere ekstremt bra. Det som jeg liker også best om Zonealarm er at når du sier den skal unblokke noe så gjør den faktisk dette, og ikke som mange andre idiotiske brannmurer som fortsatt blokkerer programmet.

Lenke til kommentar

Skal bare si at om du går etter tester av uavhennige selskaper, så burde du vite at dem er kjøpt og betalt!.

 

For det første, om du skal lese nett tester så gir de AVG 96+%, Og alle anti virus programmene er oppe i 95% + noe som er helt galt.

 

 

Om du er smart og gjør som meg så tester du og finne lange, og seriøse tester på Youtube som MOTBEVISER slike tester dere ser på.

 

Zone Alarm er et godt produkt, ganske tung på ressurser og kan henge seg opp, jeg mener også at du har lite valg muligheter..

 

 

sokkalf: Windows Brannmur er ikke så god som du tror, den har ikke noe spesielle features og syntes den ikke passer på når virus og malware trekker til PCn min, jeg kjører selv Comodo/avast/Kaspersky på mine maskiner, og hender jeg bytter om jeg blir irritert over noe, jeg holder meg langt unna crap-ware som AVG, IOBIT 360, og om noen vil si at disse programmene er gode skal jeg gi dem et råd om og teste 5 lenker, og se hvor godt PCn fungerer etterpå :)

Lenke til kommentar

Vil også si at Spybot Search and Destroy får stryk av real-life testere og ingen teknologisk maskin som gir produktene poeng etter penger, men Superantispyware består takket være On-demand og ikke real time scanner mens Malwarebytes består med glans, og ut av 1000 malwares mister kansje 20

Lenke til kommentar

Skal bare si at om du går etter tester av uavhennige selskaper, så burde du vite at dem er kjøpt og betalt!.

 

For det første, om du skal lese nett tester så gir de AVG 96+%, Og alle anti virus programmene er oppe i 95% + noe som er helt galt.

 

 

Om du er smart og gjør som meg så tester du og finne lange, og seriøse tester på Youtube som MOTBEVISER slike tester dere ser på.

 

Zone Alarm er et godt produkt, ganske tung på ressurser og kan henge seg opp, jeg mener også at du har lite valg muligheter..

 

 

sokkalf: Windows Brannmur er ikke så god som du tror, den har ikke noe spesielle features og syntes den ikke passer på når virus og malware trekker til PCn min, jeg kjører selv Comodo/avast/Kaspersky på mine maskiner, og hender jeg bytter om jeg blir irritert over noe, jeg holder meg langt unna crap-ware som AVG, IOBIT 360, og om noen vil si at disse programmene er gode skal jeg gi dem et råd om og teste 5 lenker, og se hvor godt PCn fungerer etterpå :)

 

for min del så er AVG free en av de få antivirus programmene som funger slik jeg ønsker.

jeg tror nok heller at de som sliter ikke har innstilt den helt rett.

det gjelder forøvrig de andre antivirus programmene også.

 

ingen antivirus klarer noen 100 %

Lenke til kommentar

Forøvrig riktig, men noen Anti Virus program kan faktisk finne 99.9% av alle virus eller "sandboxe dem". Dem resterende 0.01% av Virusene den ikke tar er virus rettet mot selve programmet.

 

Om den har innebygd Sandbox, HIPS, heuristics etc med en god Anti virus motor så skal det gå smertefritt.

 

 

Og forresten Avg, Når det kommer til alt er et veldig ineffektivt program, når du møtet krevende virus har den en stor sjanse til og bli korrupt, nå er jeg en aktiv forum bruker spesielt på Yahoo Answers som er en "Noob-Side", men der kommer det ofte AVG, og moderat med Avira brukere og whiner om infisert PC, de fleste gangene også for AVG er det Rogues som er helt forstårlig, men merker at AVG har et gigantisk problem med dette, dem gjør en god jobb med trojaner men tror dem også har problemer med ormer, kan også si at AVG tar nesten 100 MEG av RAM noe som er veldig krevende MEN den gjør ikke Pcn treigere.

Lenke til kommentar

Sa nylig at Comodo var blandt de beste, noen sa den fant drivere som virus greit nok men får meg så har Comodo gjort det soleklart best med Kaspersky, det er ikke det at dem er så effektive, men Comodo har en auto sandbox, så om virus kommer inn, venter dem bare på en oppdatering i sandboxen, og Kaspersky har en setting hvor du kan fjerne rettighetene til et program som gjør at den bare tar et par megabyte av hardisk plass til neste oppdatering.

 

AVG free er noe du ALDRI bør ha, dem har ikke anti rootkit noe som er helt FORFERDELIG!, selv om du er en forsiktig person er 360* beskyttelse som ikke er memory hog veldig nyttig, du burde vurdere og piratkopiere AVG sin Internet Security om du vil ha anti rootkit eller laste ned et tilsvarende program som Avast/Avira

Lenke til kommentar

det er mye rart her.

i en periode skulle liksom alle ha Norton 360 for di det var da det beste programmet . litt senere rotet programmet til pcene

 

bruker man comodo så maser det ved den minste ting. nesten på samme måte som den innebygde funksjonen i vista som gjør at man må være administrator for å gjøre de minste endringer i systemet.

 

zonealarm har i noen tilfeller også funnet på tull. det var i en periode at jeg ikke kom meg på nettet. her viste det seg at det var zonealarm som gjorde det.. å finne denne feilen var ikke lett .

 

min erfaring er at i veldig mange tilfeller så er det det "beste " programmene som skaper mest trøbbel.

velger man å bruke en betal utgave så er det ikke mye nyttig der heller. nå har heller ikke betal utgaven fristet meg noe særlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...