Gå til innhold

Pentax med nytt "regnbuekamera"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda et patetisk forsøk på å øke markedsandelen.

 

Neste er vel å rette kameraproduktene mot yngre generasjoner og begynne å selge på ToysЯUs.

Patetisk og patetisk fru blom, tror det her blir ganske hit jeg der det blir lansert. Det er jo tross alt et produkt kun for det japanske markedet hvor det i lang tid har vært tradisjon for fargerike duppedingser (tenk alle de fargerike mobiltelefonene de er kjent for f.eks som vi ikke ser på markedet her).

Lenke til kommentar

For det første aner jeg ikke hvorfor slikt får pressedekning overhode, det er verken vanskelig , krevende, nyskapende eller helvillt stunt å blande plasten i andre farger en sort...

 

For det andre lanseres dette (også denne gangen) kun i Japan, noe som er logisk da Japan er et land hvor de lett kjøper slike modeller... Det har sikkert vært en ganske stor etterspørsel etter dette da de har vist at det er mulig å ta bilder med annet en sort dSLR...

 

For det tredje hva er egentlig galt med å komme med et "feil"farget kamera mot det traurige sorte kjedelige man får av alle andre merker...? Litt trist at foto skal være en kjedelig hobby.?

 

Når det er sakt så er jeg lykkelig eier av Sort Pentax, å hadde ikke kjøpt mitt kamera i noen annen farge en sort..

Lenke til kommentar

Tøft gjort av Pentax å tørre å gjøre ting på sin måte.

 

Sikker på at aldri kommer til å se denne eller robot modellen som kom før denne annet enn på bilder, havner sikkert i skapene til japanske samlere og kommer aldri til å bli tatt ett eneste bilde med...

 

I motsetning til de ur-stygge hvite objektivene til en annen japansk produsent, så har Pentax hus og objektiv som matcher hverandre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...