Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult at du er åpen om det, og klar over det selv!

 

Jeg har noen saklige spørsmål:

 

- Hvorfor tror du "vanlige" pedofile ikke klarer å holde tilbake lystene sine, og forgripe seg på barn?

 

- Har du noen gang forgrepet deg på et barn?

 

- Jeg er heterofil, og er generelt en puppemann. Hvordan blir fokuseringen i ditt tilfelle?

 

- I homofili-debatt-stil: Er det medfødt, eller er det hendelser i barndommen din som ligger bak?

 

Har flere spørsmål som jeg kommer med senere!

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Jeg er heterofil, og er generelt en puppemann. Hvordan blir fokuseringen i ditt tilfelle?

Veldig godt spørsmål. Kanskje litt vanskelig for oss å sette oss inn i, men vil gjerne høre litt mer om nøyaktig hva som gjør atraksjonen.

 

Har et spørsmål til. Man hører ofte at folk som forgriper seg er ofre for misbruk selv. Ble du selv utsatt for seksuelle handlinger (unnlater å bruke ordet "misbrukt" med vilje nå. :p ) som liten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Hvorfor tror du "vanlige" pedofile ikke klarer å holde tilbake lystene sine, og forgripe seg på barn?

 

Nå er jeg strengt tatt ikke kvalifisert til å kommentere dette; men tror du ikke "vanlige" pedofile holder tilbake, men enkelte ikke gjør det?

 

 

Jeg mistenker at det fins langt flere pedofile og zoofile enn man innbiller seg.

 

Eller er jeg helt på jordet nå?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

- Hvorfor tror du "vanlige" pedofile ikke klarer å holde tilbake lystene sine, og forgripe seg på barn?

 

Nå er jeg strengt tatt ikke kvalifisert til å kommentere dette; men tror du ikke "vanlige" pedofile holder tilbake, men enkelte ikke gjør det?

 

Derav "vanlige", kontra vanlige. Media har fremstilt pedofile som overgrepsmenn. Tenker man på pedofile, tenker man på kriminelle seksuelle handlinger med barn til tross for at det er en legning og ikke handlingen i seg selv.

 

Jeg kan omdefinere spørsmålet:

 

Hvorfor tror du (TS) at noen/mange/noen få/nesten alle pedofile ikke klarer å holde tilbake sine lyster, i lys av at det er den/en av de verste kriminelle handlingen(e) man kan gjennomføre?

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor tror du (TS) at noen/mange/noen få/nesten alle pedofile ikke klarer å holde tilbake sine lyster, i lys av at det er den/en av de verste kriminelle handlingen(e) man kan gjennomføre?

Hvorfor påstår du at nesten alle pedofile ikke klarer å holde seg? Er det ikke bedre å stille spørsmålet uten å spekulere i hvor stor andel av dem det er snakk om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

- Jeg er heterofil, og er generelt en puppemann. Hvordan blir fokuseringen i ditt tilfelle?

Veldig godt spørsmål. Kanskje litt vanskelig for oss å sette oss inn i, men vil gjerne høre litt mer om nøyaktig hva som gjør atraksjonen.

 

Har et spørsmål til. Man hører ofte at folk som forgriper seg er ofre for misbruk selv. Ble du selv utsatt for seksuelle handlinger (unnlater å bruke ordet "misbrukt" med vilje nå. :p ) som liten?

 

Det kan du bare spørre IHS om. Eneste muligheten for å bli pedofil er at du blir voldatt av en pedofil når du er barn også "smitter" pedofilien over:p Pedofili startet med en ur pedofil som ble spyttet ut av helvette også formerte han seg ved å overgripe seg på barn. også gjorde de det samme osv.

Endret av Ziera
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden de første spørsmålene gikk vekk i kverulering, har jeg et spørsmål til:

 

Heterofile og homofile beholder i mange tilfeller forholdet livet ut. Slik mine foreldres forhold har forløpt seg, fant de hverandre da de var unge, og er visstnok like forelsket i dag.

 

I et tenkt eksempel: Hvis du hadde forelsket deg i ei ung jente, og utviklet et forhold med henne, ville du mistet interessen da hun vokste opp?

 

I det foregående resonnementet mitt beholdt de involverte følelsen, til tross for at partneren ble eldre.

 

Jeg har ikke fordommer, og synes det er bra du "kommer ut av skapet".

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hehe 33 stk som følger med på tråden ATM ;) Aldri sett så mange før! Klikka meg inn på P1, men kan ikke spole så det tar tydeligvis litt tid før jeg kan høre på intervjuet.

 

Uten at jeg skal tre over noen grense for hvor personlige spørsmålene kan bli (du er uansett anonym):

 

- Har du noen erfaringer med jevnaldrene? Hvordan var din opplevelse?

 

- Har du prøvd hypnose for å få frem det du har fortrengt?

 

- Er det generelt sett et skille mellom å bli tiltrukket av gutter og jenter? Finnes det mao heteropedofile og homopedofile?

Endret av FlinkeFreddy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...