Gå til innhold

BarneTV - TV2 -2000


Anbefalte innlegg

Leter etter navnet på et Barne TV program som gikk på Lørdagsmorgenen mellom klokken 9.00 og 10.00, antar det var litt før tusen årsskiftet. Det var et konkuransse program hvor de var bl.a. i "jungelen" og oppe i et "romskip".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Kan det være "Virre Virre Vapp" du ser etter?

 

det er virre virre vapp du ser etter, jeg blir like glad hver gang jeg ser noen som husker dette programmet jeg var en stor fan av det når jeg var liten. jeg husker så og si alt fra dette programmet, så jeg tenkte å fortelle litt: det var to lag som konkurrerte mot hverandre ute i en jungel. jentene mot guttene. guttene i grønne t skjorter og jentene i oransje. når de ankom jungelen måtte de løse en sånn oppgave for å komme inn hovedporten til jungelen. hvis de ikke klarte den oppgaven, måtte de krype igjennom en sånn edderkopp hule full av spindelvev og edderkopper. så var det ordlek konkurransen, hvor lagene fikk udelt brikker med bokstaver på, som de skulle sette sammen til flest mulig ord på 1 minutt, og det laget som vant fikk en cd. så var det sangkonkurransen hvor lagene satt på en trehuske på hver sin side som til en hver tid hang over et hull i bakken som var fylt med gørr, og over dem hang et karr med masse insekter og gørr oppi. lagene fikk svare hver sin gang, men dersom for eksempel guttene ikke kunne svaret, gikk spørsmålet til jentene, og hvis de da klarte det fikk de guttene sitt poeng pluss at det var deres tur altså en dobbelsjanse. pia og per het programlederene, og pia satt i en stol i mellom lagene med et rør på hver side, hvor hun la oppi apelsiner til det laget som fikk poeng. det laget som tapte konkurransen ble senket ned i gørra av Per og deretter fikk de veltet karret med alt slimet og alle insektene over seg :p i verdensrommet var det en robot som holdt tellingen på poengene, og her måtte taperlaget ta en sånn sklie ned i masse ekkelt gørr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...